کارینووب|طراحی سایت|سئو سایت اصفهان

شرکت کارینووب طراحی سایت در اصفهان همراه با سئو حرفه ای با بهترین قیمت را ارائه می دهد

کارینووب|طراحی سایت|سئو سایت اصفهان

شرکت کارینووب طراحی سایت در اصفهان همراه با سئو حرفه ای با بهترین قیمت را ارائه می دهد

آژانس دیجیتال مارکتینک کارینووب
شرکت توسعه نرم افزار رویش با نام تجاری کارینووب با تیم مجرب و متخصص خود سال هاست در زمینه سیستم های نرم افزاری فعالیت گسترده ای دارد که این امر سبب گشت تا این شرکت در شاخه های مختلف این فضا قدم های موثری بردارد نمونه کاهای متفاوت و متمایز ما حاکی این مطلب می باشد.
خدمات کارینووب:
طراحی سایت وردپرس
طراحی سایت کارینووب
سفارش طراحی سایت
قسمت سئو اصفهان
سئو ماهانه در اصفهان
سفارش سئو در اصفهان
طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت اصفهان
طراحی سایت ارزان در اصفهان

۹ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

 کاربنو وب

بک لینک ، یک لینک از یک وب سایت به وب سایت دیگری است. موتورهای جستجو مانند گوگل از بک لینک به عنوان یک سیگنالی جهت رتبه بندی استفاده می کنند ، زیرا زمانی که یک وب سایت به سایت دیگری پیوند می دهد ، به این معنی است محتوای آن سایت قابل توجه بوده و برای رتبه ی بهتر بررسی می شود . لینک های باکیفیت خیلی خوبی می تواند به افزایش موقعیت رتبه بندی سایت و جایگاه آن در نتایج موتور جستجو کمک کند و در واقع نتیجه ی استفاده ی مناسب و درست از بک لینک ها به بهبود سئو سایت منجر می شود.

حالت های مختلف بک لینک عبارت اند از:

لینک داخلی/ لینک ورودی (Internal link/Incoming link) :

یک لینک از یک بخش  وب سایت شما به وبسایت دیگری ارجاع داده می شود. (بک لینک ها معمولا به لینک های وب سایت های دیگر اشاره می کنند). شما همچنین خواهید دید که سایت ها به این موضوع به عنوان پیوند داخلی، جابجایی یا ارتباطات اشاره می کنند.

پیوند ارجاع (Referral link) :

پیوند به یک صفحه وب یعنی به این صورت میباشد که می تواند از یک ایمیل، فایل با فرمت ورد و غیره باشد

پیوند بیرونی (Outbound link/External link) :

 این نوع پیوند را پیوندی به صفحه‌ای در یک وب سایت متفاوت (به عنوان مثال لینک به وب سایت دیگر) میگویند .  مثلا اگر به mynewwebsite.com لینک می‌دهید، به آن پیوند ، به عنوان یک لینک خارجی اشاره می‌کنید و همین کار باعث میشود افراد در mynewwebsite.com به این امر به عنوان لینک‌های ورودی وب سایت خود اشاره کنند.

اتصال لنگر (Anchor link) :

این نوع اتصال را پیوندی در یک صفحه به قسمت‌های مختلف آن صفحه می گویند . به این صورت است که شما برخی اوقات این نوع اتصال را در مقالات طولانی به عنوان راهی برای خوانندگان می‌بینید که از یک بخش به بخش دیگر انتقال میدهد .

بک لینک ها نقش مهمی در الگوریتم موتور جستجو ، SEO و استراتژی کلی شما برای رشد وب سایت تان دارا میباشد . همچنین با داشتن مطالب مفید در سایت ، شانس استفاده از آن ها در بک لینک ها در سایر سایت ها نیز بالا می رود.

کارینو وب

دو نوع اصلی بک لینک وجود دارد، و یکی از آن‌ها ارزشمندتر از دیگری است مانند:

۱٫لینک های Nofollow :

این لینک ها به موتورهای جستجو می گویند که پیوند را نادیده بگیرد و آنها هیچ ارزشی را از یک سایت به سایت دیگری منتقل نمی کنند . بنابراین، به طور معمول آنها در بهبود رتبه یا دید شما مفید نیستند .

۲٫لینک های DoFollow :

این لینک ها بسیار ارزشمند هستند به صورتی که فقط به خاطر داشته باشید که کسانی که از سایت هایی که رشد خوبی کرده اند می آیند و بیشترین مقدار جستجو و اعتبار را دارند و همچنین این نوع از بک لینک می تواند به بهبود رتبه بندی موتور جستجوی خود کمک کند.

بیشتر بخوانید: سئو تکنیکال چیست ؟

اهمیت بک لینک

بک لینک ها وب سایت‌های دیگر را اعتبار دهی می کنند و رای می دهند که هر یک از این رای ها به موتورهای جستجو گر می‌گویند: ” این محتوای ارزشمند، معتبر و مفید است.”بنابراین هر چه بیشتر این گزینه “رای” سایت و محتوای شما بیشتر باشد، سایت شما در گوگل و دیگر موتورهای جستجو رتبه خواهد یافت .

چگونه بک لینک بسازیم ؟

ساخت بک لینک به سایت شما زمان و تلاش لازم را به همراه دارد که در اینجا ۷ روش ساده وجود دارد که می‌توانید برای بالا بردن محتوای سایت خود برای گرفتن بک لینک استفاده کنید :

  • لینک‌های وب سایت خود را به پروفایل رسانه‌های اجتماعی خود اضافه کنید.
  • یک جستجوی گوگل برای شغلی انجام دهید که در حال حاضر رتبه‌بندی خوبی شده و سپس آن را بهبود داده و توسعه دهید .
  • ایجاد پست‌های فهرست شده ، چگونگی پست‌ها با فیلم‌های اپلود شده.
  • پست‌های راهنمایی نهایی را بنویسید که وجود چنین پست هایی باعث میشود محتوای پست‌هایی که بسیار طولانی هستند شامل چندین هزار کلمه باشند و تمام زوایای موضوع را پوشش می‌دهند.
  • محتوای مهمان را در وبلاگ‌ها و وب سایت‌های دیگر بنویسید.
  • اینفلوئنسر ها را را در جایگاه خود قرار دهید و درباره یک مقاله جدید در سایت خود به آن‌ها تاکیید کنید که ممکن است بخواهند آن‌ها را به هم پیوند دهند .
  • بهترین اینفلوئنسر ها را در صنعت کار خود ملاقات کنید و یک لینک برای آن‌ها ارسال کنید، بدون شک آن‌ها به سایت شما لینک خواهند داد.

اهمیت بک لینک ‌ها  برای SEO چیست؟

ما اغلب گوگل را به یک رقابت محبوب تشبیه می‌کنیم که هزاران وب سایتی را که برای پست‌ها و محتوای عالی که دارند به مبارزه دعوت می‌کند ، که توسط ده‌ها عامل تحت‌تاثیر قرار خواهند گرفت . در سر و صدای رقابت ، بک لینک ‌ها یک “رای اعتماد” از یک وب سایت به وب سایت دیگر ، یک نشانه قانع‌کننده از ارزش سایت و محتوای های آن برای گوگل خواهند بود .

لینک‌های بازگشتی برای SEO مهم هستند زیرا به گوگل این موضوع را تاکید می کنند که یک منبع دیگر ، محتوای شما را به اندازه کافی ارزشمند می‌کند که آن را در محتوای خود پیوند دهد. به عنوان یک وب سایت، بک لینک ‌های اضافی دریافت می‌کند و موتورهای جستجو استنباط پیدا خواهند کرد که وب سایت دارای محتوای ارزشمندی میباشد و در SERP ارزش دارد.

بک لینک ‌ها  بر SEO شما و SERP شما (صفحه نتایج موتور جستجو جستجو) (search engine results page) تاثیر می گذارند. موتورهای جستجو از الگوریتم ها برای جمع آوری اطلاعات و رتبه بندی صفحات استفاده می کنند و از رباتها و عنکبوت ها استفاده خواهند کرد تا سایت شما را برای محتوا و لینک ها روان کنند. موتورهای جستجو حجم و ارتباط تمام صفحات مرتبط با سایت شما را تشکیل می دهند که رتبه صفحه شما را تحت تاثیر قرار می دهد . بنابراین  داشتن لینک های بهتر، SERP شما را بهتر می کتد.

بررسی بک لینک های رقابتی

داشتن ارتباطات می‌تواند برای بدست آوردن پول وقت گیر باشد به همین منظور سایت‌های جدید یا آن‌هایی که ردپای کلمات کلیدی خود را گسترش می‌دهند ممکن است تشخیص دهند ، ارتباط کجا شروع شود تا وقتی که به سایت و محتوای آن متصل شوند . با بررسی پروفایل لینک باز (مجموعه صفحات و حوزه‌های مرتبط با یک وب سایت) به رقیب ، که در حال حاضر برای کلمات کلیدی هدف شما خوب رتبه‌بندی شده‌است، می‌توانید بینشی در مورد ساختمان لینک که ممکن است به آن‌ها کمک کرده باشد به دست آورید. یک ابزار لینک باز مانند expelorer links می‌تواند به کشف این پیوندها کمک کند تا شما بتوانید آن دامنه‌ها را در فعالیت‌های مربوط به ساخت لینک خود هدف قرار دهید . لینک‌های ورودی می‌توانند وقت گیر اما ارزشمند باشند . این باید یکی از اولویت‌های اصلی شما برای SEO به خاطر اهمیت رتبه‌بندی موتور جستجو باشد.

امید است این مقاله به شما کمک کند تا ارتباطات خود و تاثیر بک لینک ها را بهتر درک کنید، تاثیر آن‌ها بر رتبه‌بندی موتور جستجو و اینکه چرا باید بر روی لینک‌های ورودی تمرکز کنید را متوجه شوید.

تا در نهایت سئو سایت خود را بهبود و ارتقا بخشیده و به اهداف خود دست یابید.

مقاا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۰۲
سعید غفاریان

  

به عنوان یک برنامه نویس، وقتی ابزارهایی دارید که برای کمک به پروژه هایتان طراحی شده اند، دیگر نیازی به شروع از صفر ندارید. فریم‌ورک‌ها نرم‌افزارهایی هستند که توسعه‌دهندگان برای ساخت اپلیکیشن‌ها از آن استفاده می‌کنند.  NET Framework. (خوانده شود دات نِت فریمورک) یک نرم افزار فریمورک (چارچوب کاری) است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده می شود و به طور اختصاصی بر روی سیستم عامل های شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز نصب می شود. این فریمورک شامل تعداد بسیار زیادی از کتابخانه هاست که از این کتابخانه ها به عنوان (FCL (Framework Class Library نیز یاد می شود. NET Framework. در واقع تکنولوژی ست که برنامه های نسل بعدی را ساخته ، اجرا و پشتیبانی می کند. همان طور که در بالا اشاره شد .NET Framework از زبان مشترک و کتابخانه ی دات نت فریمورک در هنگام اجرا تشکیل گشته است. شما می توانید در هنگام اجرا به عنوان یک عامل که مدیریت کد را در زمان اجرا ویا ارائه خدمات پایه ای مثل سازمان دهی و مدیریت حافظه، مدیریت موضوع ها و کنترل از راه دور را بر عهده دارد فکر کنید. کد های امنیتی نقش به سزایی را در امنیت بازی می کنند در واقع معنا و مفهوم مدیریت کد یک اصل اساسی در زمان Runtime و اجرا می باشد. این کد ها که ران تایم را هدف قرار داده اند کد های به عنوان کد های مدیریتی شناخته می شوند.کلاس کتابخانه مجموعه ای شی گرا و جامع است که با استفاده از ان می توان به تولید وتوسعه بسیاری رنامه های کاربردی از قبیل traditional command-line یا خط فرمان سنتی و یا graphical user interface رابط گرافیکی کاربر بپردازید.این برنامه های کاربردی از اخرین نواوری های ارائه شده توسط ASP.NET مانند Web Forms و وب سرور های XML کار میکنند.

فریم ورک (Framework) و برنامه نویسی

قبل از تعریف Framework و چارچوب مقدماتی بر فریم ورک ها نیاز است با توضیح اینکه برنامه نویسی چیست شروع کنیم.
شکی نیست که هر برنامه نویسی به دنبال روش های حرفه ای توسعه نرم افزار می گردد و در تلاش است که هر روز کد هایی استاندارد تر و با قابلیت خوانایی بیشتری بنویسد، اما حرفه ای بودن راحت نیست و مشکلات بسیاری در این مسیر وجود دارد.
هر مشکلی که در توسعه نرم افزار بوجود می آید قطعا راه حلی دارد و چقدر جذاب است که همیشه در اطرافتان برنامه نویسان حرفه ای و با تجربه ای داشته باشید تا مشکلاتتان را با آن ها در میان بگذارید و بهترین روش های حل مشکل برنامه نویسی را به شما نشان دهند، مشکلاتی که آن ها قبلا با آن روبرو شده اند و راه حل آن را می دانند. اگر بدانید که دقیقا فریم ورک چیست و چه مزایایی دارد در میابید که با استفاده از فریم ورک، وارد این مسیر شده اید.

مزایای استفاده از فریم‌ورک در برنامه‌نویسی

البته، باید اشاره کرد که در دنیای زبان‌های کامپیوتری بسیاری از فریم‌ورک‌ها وجود دارند که شاید بعضی از آن‌ها زیاد مورد توجه متخصصان قرار نگیرند. با این حال، با نگاهی به فهرست ابزارهای توسعه می‌توان فریم‌ورک‌هایی را مشاهده کرد که به بخش جدایی ناپذیر توسعه کدها تبدیل شده‌ است.همین رایگان بودن و امکان همکاری در توسعه ابزارها منجر به محبوبیت و پیشرفت روز افزون آن‌ها شده است.

در ادامه می‌توانید مزایای بیشتر استفاده از فریم‌ورک در برنامه‌نویسی را مشاهده کنید:

  • امکان کدنویسی آسان‌تر و سریع‌تر
  • امنیت بهتر برای کدها
  • امکان توسعه نرم افزارهای حرفه‌ای و پیشرفته
  • قابلیت استفاده از دیزاین پترن‌ها و توسعه بر اساس آن‌ها
  • وجود پشتیبانی قدرتمند برای فریم‌ورک‌ها و راهنماهای جامع و کامل
  • جلوگیری از تکرار کدها و اتلاف در زمان
  • وجود قابلیت تغییر و توسعه فریم‌ورک‌ها و افزودن امکانات جدید به آن‌ها

 

انواع فریم ورک ها در ادامه مطلب بخوانید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۰۱
سعید غفاریان

  

تهیه چک لیست سئو (SEO Checklist) اولین و مهم‌ترین قدم پس از طراحی سایت است که به شما کمک می‌کند سایت خود را مطابق با استانداردهای موتور جستجوی گوگل رتبه بندی کنید. پیاده سازی اصول و قوانین سئو در یک وب سایت موجب کسب رتبه مطلوب در صفحه نتایج جستجوی گوگل و افزایش میزان ترافیک ارگانیک آن می‌شود. الگوریتم‌ها و استانداردهای گوگل همواره در حال به روزرسانی و تغییر است؛ از این رو تهیه چک لیست سئو به عنوان یکی از ملزومات راه اندازی و توسعه یک وب سایت در نظر گرفته می‌شود. سئوی سایت دارای انواع مختلفی است و هر نوع آن نیز از آیتم‌های متعددی تشکیل می‌شود که باید یک به یک مورد توجه قرار گیرند و به صورت اصولی در وب سایت اجرا شوند. به همین بهانه در ادامه این مطلب کامل‌ترین چک لیست سئو ۲۰۲۲ را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا با پیاده سازی تمامی موارد آن بتوانید رتبه قابل قبولی در صفحه نتایج گوگل بدست آورید. بنابراین اگر می‌خواهید وب سایت خود را به صورت تخصصی ارتقا دهید، این مقاله را از دست ندهید و تمامی موارد چک لیست سئو را در آن اجرا کنید.

نحوه استفاده از چک لیست سئو

ما در اینجا چک لیست سئو که در سال ۲۰۲۰ به آن نیاز دارید را به چند بخش تقسیم کرده‎‌ایم که تمرکز اصلی آنها بر روی بخش‌های اصلی سئو می‌باشد. این بخش‌ها عبارت‌اند از مبانی، سرچ کلمات کلیدی، سئو فنی، سئو سایت داخلی و خارجی و محتوا. این یک فرصت خوب است که سایت شما بسیاری از این نکات را در بربگیرد و اگر سایت از قبل دارای این موارد باشد، در این زمینه یک قدم جلوتر از دیگران هستید.

مواردی را که به آنها اشاره می‌شود را در سایت خود پیدا کنید، اگر نیاز به بهبود هست آنها را برطرف کنید. فرصت‌های موجود در موقعیت‌های متفاوت را به حداکثر برسانید و از آنها استفاده کنید. شایان ذکر است که موفقیت در سئو ناشی از پیروی از یک لیست چک نیست، بلکه برای پیشی گرفتن از رقبا است. شما باید اطمینان حاصل کنید که بیشتر این نکات را پوشش می‌دهید.

اصول چک لیست سئو

اگر اصول اولیه و پایه‌ای را دراختیار نداشته باشید، سایت شما برای رتبه‌بندی در شرایط رقابتی و سختی قرار خواهد گرفت. در پایین نکات بسیار مهمی آمده است که آگاهی از آنها برای رسیدن به موفقیت به شما بسیار کمک خواهد کرد.

همانطور که می‌دانید کلمه SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization بوده و به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. هر وب سایت برای آنکه بتواند رتبه خوبی در صفحه نتایج گوگل بدست آورد باید اصول و قوانین مربوط به انواع مختلف سئو را به دقت اجرا کند. از آنجایی که این موارد از تنوع بالایی برخوردار هستند، تهیه یک فهرست کامل از آنها (چک لیست سئو) به شما کمک می‌کند تا بتوانید تمامی این موارد را به درستی در سایت خود پیاده کرده و هیچ موردی را از قلم نیندازید.

چک لیست سئو 2022

چک لیست سئو تکنیکال (Technical SEO)

مشکلات فنی مانند چوب لای چرخ سئو سایت شما است. در اینجا چک لیست سئو تکنیکال که باید آن ها را اجرا کنید، آمده است:

اگر سایت تازه تاسیس دارید، ساختار وب سایت خود را بچینید بسیار مهم است که بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو بتوانند به راحتی در وب سایت شما گردش کنند. به همین دلیل است که باید یک ساختار سایت منطقی ایجاد کنید. برای انجام این کار، یک نقشه ذهنی ساده ترسیم کنید. صفحات را با لینک داخلی به هم متصل کنید تا موتورهای جست و جو بتوانند به صفحات دیگر دسترسی داشته باشند.

مطمئن شوید که سایت شما قابل خزیدن است Google نمی‌تواند محتوایی که خزش نکرده را ایندکس کند، بنابراین مهم است که گزارش Coverage در گوگل سرچ کنسول را برای هرگونه هشدار و یا خطا بررسی کنید. هر صفحه ای که خزش نشده، دلیل آن نیز ذکر شده و در صورت مهم بودن صفحه، باید موانع خزش صفحه برطرف شود.

مطمئن شوید که سایت شما قابل ایندکس است ایندکس و خزیدن دو چیز متفاوت هستند. فقط به این دلیل که موتورهای جستجو می توانند یک صفحه را بخزند، به این معنی نیست که می توانند آن را ایندکس کنند. اگر متا تگ ربات «no index» یا x‑robots-tag در صفحه وجود داشته باشد، ایندکس کردن امکان پذیر نیست. گوگل وضعیت ایندکس URL های را در قسمت Coverage گزارش می دهد. اگر صفحات “noindex” دارید که باید ایندکس شوند، برچسب “no index” را حذف کنید.

از HTTPS استفاده کنید HTTPS به یک فاکتور رتبه بندی با تاثیر کم تایید شده است. اگر امروز از HTTPS استفاده نمی کنید، وقت آن رسیده است که تغییر رویه دهید. در کنار افزایش رتبه بالقوه، HTTPS از داده های بازدیدکنندگان شما محافظت می کند. این امر به ویژه در صورتی مهم است که هر گونه فرم تماس در سایت خود داشته باشید. اگر گذرواژه یا اطلاعات پرداخت را می‌خواهید، این یک الزام مطلق است
چگونه متوجه می شوید که سایت شما از HTTPS استفاده می کند؟ به دنبال یک قفل در نوار جستجوی مرورگر خود بگردید.

اگر میخواهید در مسیر سئو به درستی حرکت کنید، باید سئو داخلی را جدی بگیرید و برای بهبود سئو داخلی باید متا تگ های سایت خود را بررسی و بهینه کنید. متا تگ ها همیشه بخش مهمی از چک لیست سئو بوده اند. دقت کنید که در تایتل و دیسکریپشن حتما کلمه یا عبارت کلیدی وجود داشته باشد و تایتل به اندازه کافی جذاب باشد که کاربر را ترغیب به کلیک روی لینک سایت بکند.

توجه داشته باشید که به جز صفحه های که حاوی محتوای تکراری هستند، هیچ صفحه نو ایندکس نباشد زیرا این مورد می تواند سئو سایت شما را تخریب کند.

ادامه مطلب کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۰۰
سعید غفاریان

  

امروزه هرچه جلوتر میرویم با افزایش کاربران به سمت شبکه های مجازی رو به رو هستیم با این وجود شبکه های مجازی باید دید میشود فعالیت سئو را در این شبکه انجام داد یا خیر . در این مطلب به پرداختن همین وضوع پیش میرویم با ما همراه باشید .

فعالیت رسانه های اجتماعی از چند جهات رتبه بندی را تحت تأثیر قرار می دهد. اما عملکرد مستقیم آن بسیار محدود است و سود غیر مستقیم به طور گسترده ای نادرست فهمیده شده است . مطالعه عوامل رتبه بندی جستجو گوگل در سال ۲۰۱۳ نشان می دهد که صفحاتی که در رتبه۱ هستند بیشتر توسط فیسبوک و توییتر انجام میشود و در رتبه اول قرار دارند .

میزان بازدید از تعداد بک لینک های شما تاثیر مستقیم شبکه های اجتماعی بر سئو را به خوبی نشان می دهد زیرا باعث سرازیر شدن حجم بالای کاربران به وبسایت شما می شود یکی از مراحل مهم سئو ایجاد همین بک لینک ها می باشد.در کنار شبکه های اجتماعی نیز، وبسایت هایی قرار دارند که امروزه تبدیل به یکی از قسمت های اصلی یا الزامی هر کسب و کار شده اند. کسب و کار هایی که، نیاز دارند برای بقا در بازار امروز و بدست آوردن مشتری در فضای اینترنت با یکدیگر رقابت کنند. بدین جهت داشتن وب سایت جز جدایی ناپذیر از هر کسب و کار شده است. اگر هنوز در کسب و کار خود احساس می کنید که نیازی وب سایت ندارید، کافی است نام آن شغل، محصول یا سرویس را در اینترنت جستجو کنید تا دریابید که امروز هر نوع کسب و کاری راهی برای معرفی و یافتن مشتری در اینترنت پیدا کرده است. پس بهتر است از قافله عقب نمانید.

 انواع شبکه های اجماعی:

برنامه فیسبوک :

در زمان انتشار محتوا در فیسبوک سعی کنید محتوایی باشد که کاربران به تعداد دفعات زیادی آن را با دیگران به اشتراک بگذارند چون این رفتار به گوگل نشان می دهد کاربران این مطلب را درک کرده اند و شما در این زمینه موفق بوده اید و همین موفقیت را فاکتوری برای افزایش رتبه شما قرار می دهد.سعی کنید که پست های کوتاه قرار بدهید زیرا لایک و کامنت بیشتری دریافت می کنندزمانی که شما پست های خود را در زمان تعطیل منتشر می کنید بسیار کارسازتر است.

برنامه اینستاگرام:

خیلی از افراد می گویند لینک های داخل بیو اینستا بی تاثیر هستند و گوگل نیز به این نکته همیشه اشاره می کند اما شواهد چیزهای دیگری نشان می دهد که لینک های نوفالو داخل اینستا موثر هستندشما می توانید برای بهترین استفاده از اینستا مراحل زیر را انجام بدهیدباید پیج اینستا خودتان را برند کنید.بهترین کار برای تاثیر اینستا بر سئو حتما لینک صفحه اصلی خود را در بیو خود قرار بدهیدیادتان باشد که آدرس پیج اینستا خودتان را در سایت قرار بدهید و پیج خود را حتما از حالت خصوصی خارج کنید تا گوگل بتواند لینک سایت شما را ببیند.

برنامه توییتر:

بکه اجتماعی که میلیون ها نفر در آن در حال تعامل و گفتگو هستند. برای اینکه بتوانید در حساب توییتر نقش چشمگیری داشته باشید و بر سئو سایت از این راه تاثیر مثبت بگذاریدباید نکاتی را راعایت کنید ازجمله:

  • نوشتن متن جدید و مرتبط

برای دریافت یک بک لینک خوب اولین اقدامی که انجام می دهید نوشتن یک متن جامع و کامل درباره کسب و کار خود است متنی بنویسید که نویسنده اول آن خود شما باشید هرگز با کپی کردن متن دیگران اعتبار سایت خود را به خطر نیندازید زیرا تنها چیزی که می تواند حجم عظیمی از کاربران را به سمت سایت شما بکشاند نوشتن یک مطلب جدید و قابل درک است که کاربران تا آن زمان در جای دیگری آن را نخوانده باشند.

  • نوشتن مشخصات کامل حساب توییتر

دومین اقدامی که باید انجام بدهید این است که اطلاعات حساب خود را وارد کنید، حساب توییتر باید به نام شرکت یا یا یک بیزنس باشد بهتر است این حساب شخصی نباشدزمانی که کاربران از خواندن مطلب شما لذت می برند دوست دارند بدانند نویسنده آن کیست پس شما باید اسم سایت، شماره تلفن محل کسب و کار خود را به درستی وارد کنیدویادتان باشد برای جلب توجه کاربران یک سری اطلاعات کوتاه و مختصر در باره کسب و کار خود را در حسابتان وارد کنید.

  • هشتگ گذاری را انجام بدهید

هرگز نقش هشتگ گذاشتن را در سئو و افزایش رنکینک سایت را دست کم نگیرید چون با وجود شبکه های اجتماعی دیگر اما هنوز بیشتر کاربران به توییت شما سر می زنند.

برنامه لینکدین:

لینکدین می تواند یکی از مهم ترین و واجب ترین حساب کاربری شما (چه به عنوان کارفرما و فراهم کنند کالا یا خدمات چه به عنوان یک کارمند و جستجو کننده خدمات) باشد. از آنجایی که این شبکه در بین صاحبان مشاغل پر طرفدار است می تواند حتی به تنهایی فرصت ها، مشتری و همکاران جدیدی برای شما فراهم آورد. اگر با محیط این شبکه اجتماعی آشنایی داشته باشید خواهید دید که این حساب کاربری چقدر شما را حرفه ایی تر و با اعتبار معرفی می کند. علاوه بر این داشتن یک حساب کاربری فعال و کارآمد در این شبکه می تواند کاربران زیادی را به وب سایت شما راهی کند و شما به هدف سئوی وب سایت خود نیز دست یابید.کاری که شما باید بکنید این است به پروفایل لینکدین خود برسید و تا جایی که می توانید رو آن کار کنید. چون یک پروفایل خوب بهتر در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شه و این پروفایل راهی هست به وب سایت و برند شما.از همه مهم تر، از آنجایی که گوگل بر خلاف اینستاگرام و تلگرام محتویات این شبکه اجتماعی را در نتایج جستجو نمایش می دهد، شما می توانید با تولید مقاله و بک لینک ها به سئوی وب سایت خود کمک بزرگی کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۰۰
سعید غفاریان

  

اگر میخواهید یک پیشرفت چشمگیر در راه سئو و همچنین بازدهی عالی وبسایت خود درمیان رقبا را داشته باشید باید با تلاش و سخت کوشی تیم خود این فعالیت را انجام دهید . یکی از این فعالیتها در پیشرفت سایت تولیدمحتوا میباشد . با ما همراه باشید .   

اگر بتوانید تولیدمحتوا و سئو را درکنار هم انجام دهید میتوانید موتورهای جستجوگر و رتبه بندی سایت خود را با سرعت زیاد بالا ببرید. اما این کار درصورتی امکان پذیر میباشد که بتوانید تمام پیاده سازی در راه سئو را انجام داده باشید که در صورت انجام این امر هم کیفیت و هم بازدهی عالی محتوا را در پیش خواهید داشت . تولید محتوا باید به صورتی باشد که در هنگام عنوان سازی و توضیحات اولیه کاربر را جذب و وادار کند که شخص به دیدن این محتوا بپردازد . 

اگر بخواهیم تولیدمحتوا به زبان جهانی تعریف کنیم به این صورت است :

شرکت های بزرگ یک تیم عالی متشکل از بازاریاب ها و کارشناسان رسانه های اجتماعی دارا میباشند  ساخت که تمام وقت و دانش خود را در مورد تولید محتوا اختصاص خواهند داد.

انتظار می رود کسب و کارهایی که در حال حاضر به صورت آنلاین تأسیس شده اند، بدون از بین بردن یا آلوده کردن فضای دیجیتال شروع به تولید عرضه محتوا کنند. آنها با محتوای ارزشمند به جلو خواهد آمد.همچنین درک مخاطبان خود و اهداف خود را قبل از اینکه یک کلمه، کلیپ ویدئویی یا گرافیکی ایجاد شود، باید چشم انداز مخاطبان و اهداف آنها را درک کنیدداخل محتوایی که قرار است از آن استفاده کنید . 

بهینه سازی کلمات کلیدی : بدانید که در کجا و چگونه به استفاده از کلمات کلیدی در محتوای خود را برای حداکثر قابلیت جستجو.

کلید واژه پژوهش: اگر می خواهید ترافیک را از طریق جستجو تولید کنید، بهتر است قبل از شروع نوشتن، تحقیقات کلمات کلیدی انجام دهید.

سازمان محتوا: مطالب در سایت شما باید به صورت منطقی سازماندهی شوند. به همین خاطر است که نه تنها برای جستجوگرها خوب بلکه به آن ها کمک می کند تا بازدید کنندگان در سایت خود را پیدا کند

ترویج محتوا: افزایش دید به محتوای جدید شما را ایجاد می کنید و با به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و ایجاد لینک به محتوای خود را چه به صورت داخلی و چه به صورت خارجی بازدهی خوبی دارد .

وبلاگ ها : وبلاگ یکی از ساده ترین راه برای ایجاد یک جریان منظم برای محتوایی در جستجوگرها میباشد که موثر است. به طور کلی، وبلاگ ها جذاب تر و بیشتر احتمال جذب لینک نسبت به صفحات محصول، بنابراین آنها می توانند یک راه عالی برای ساخت برخی از اقتدار برای سایت شما باشد.

مقالات : اخبار مقاله ، مصاحبه و یا قطعه ویژگی. این نوع اصلی محتوایی است که در اکثر وب سایت های روزنامه یا به سبک مجله پیدا خواهید کرد.

ایجاد تقویم تحریریه:
هنگامی که شما یک ایده از چیزی را هدف قرار دادید چراکه ، شما می توانید شروع به ساخت یک تقویم سرمقاله کنید. تقویم تحریریه برنامه ای است که دیکته می کند که چه زمانی محتوای جدید را منتشر خواهید کرد و چه نوع محتوایی خواهد بود. این کمک خواهد کرد که شما را به یک برنامه به طور منظم انجام دهید .

بیشتر بخوانید: راهنمایی ایجاد محتوا برای سئو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۰۰
سعید غفاریان

 

سئو مارکتینگ واژه ای است که این روزها برای کسانی که با دنیای وب آشنایی دارند بسیار زیاد به چشم میخورد. همانطور که از اسمش مشخص است در مورد بازاریابی و فروش سئو است، اما سوال اینجاست، سئو یک محصول نیست که بتوان آن را فروخت پس بازاریابی سئو دقیقا به چه معناست؟  در این مقاله به بررسی دقیق اهمیت و چرایی سئو مارکتینگ میپردازیم.

اما قبل از اینکه به بررسی بحث بازاریابی سئو بپردازیم بهتر است در مورد موضوع سئو صحبت کنیم تا بتوانیم جزئیات آن را بهتر درک کنیم.

سئو چیست؟

واژه ی سئو برگرفته از کلمه Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو است. زمانی که صحبت از سئو کردن یک وب سایت می شود، اکثرا ذهن ها به این سمت می رود که باید کار خارق العاده ای کرد تا صفحه ای از سایت ما، برای گوگل جذاب به نظر برسد.

اما در واقع، سئو به معنای افزایش بازدید طبیعی موتور های جستجو، با استفاده از راه های خلاقانه از وب سایت است. زمانی که تولید محتوای مفید انجام می دهیم نظر کاربران جلب می شود و مدت زمان بیشتری روی صفحات ما تأمل می کنند.

یا زمانی که با تمرکز بر کلمات کلیدی هر یک از صفحاتمان را برای ربات های جستجو قابل فهم می کنیم، آن ها به صفحات ما امتیاز بیشتری میدهند.

 

بیشتر بخوانید: برای آشنایی بیشتر با سئو ، مقاله سئو چیست را مطالعه فرمایید.

جایگاه گرفتن در صفحه اول گوگل، موقعیتی‌ست که تمام کسانی که کسب و کار اینترنتی دارند دوست دارند به آن دست پیدا کنند، برای رسیدن به این مقام اگر از روش های غیر معمولِ قدیمی مثل سئو کلاه سیاه استفاده شود، گوگل به سرعت متوجه می شود و امتیاز منفی به سایت می دهد.

پس بهتر است برای یک سئو مارکتینگ عالی این کار را به کسی بسپارید که تجربه و رزومه خوبی در این زمینه داشته باشد. مشاهده نمونه کارهای سئو کارینو وب میتوانید چراغ های این راه را برای شما روشن کند.

تا اینجا به طور خلاصه توضیحاتی در مورد سئو  سایت گفته شد تا بتوانیم دقیق تر به بررسی سئو مارکتینگ بپردازیم.

بازاریابی سئو همان بازاریابی معمولی است؟

متأسفانه در کشور ما بازاریابی چهره بدی پیدا کرده است. شغل بازاریابی جلسه های خسته کننده یا تماس های تلفنی طولانی مدت، برای فروش یک محصول را در ذهن مخاطب تداعی می کند.

اما اصلی ترین وظیفه برای هر کسب و کاری فروش است. تصور کنید یک موسسه یا فروشگاه با محصولات کارآمد نتواند بفروشد! این یک فاجعه بزرگ است چرا که در ابتدایی ترین سال های شروع کسب و کارش شکست خواهد خورد.

اما کسی که بازاریاب یا مسئول فروش مجموعه ای است اگر کارش را به درستی انجام دهد میتواند تحولات بزرگی در آن مجموعه رقم بزند. فراموش نکنیم که این تکنیک های بازاریابی است که این افراد را از هم متمایز میکند.

ادامه مطلب...........

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۰۰
سعید غفاریان

 

  

هر آنچه باید در مورد مفهوم پنالتی گوگل بدانید

می‌توان گفت که پنالتی گوگل برای هر وب مستری یک کابوس است. اما حتی اگر سایت شما یک پنالتی گوگل دریافت کند همه چیز از بین نمی رود در این مقاله با تفاوت انواع پنالتی گوگل، نحوه تشخیص آنها و خروج از بن آشنا می شویم.

پنالتی گوگل چیست؟

پنالتی گوگل در واقع جریمه‌ای است که گوگل برای وب سایتی که محتوای آن با استراتژی بازاریابی اینترنتی تعریف شده توسط گوگل مغایرت دارد اعمال می کند، این جریمه می تواند نتیجه ارتقاء الگوریتم های گوگل یا یک وب سایت با استفاده از تاکتیک های سئو (کلاه سیاه) باشد.

تفاوت پنالتی گوگل با فیلترها

به عنوان اولین نکته خوب است بدانید که تفاوت زیادی بین پنالتی گوگل و فیلتر وجود دارد. وقتی نوبت به مجازات ها می رسد ممکن است با تشخیص دست انسان مواجه شویم. اگر در قسمت Search traffic گوگل سرچ کنسول ,بخش manual action دیدید که  پیامی دریافت کرده اید توجه داشته باشید که ممکن است وب سایت شما توسط یکی از کارمندان گوگل بازبینی و مسدود شده باشد.

به حدی که ما معتقدیم گوگل وب سایت ها را با الگوریتم های پیچیده و هوشمند نظارت نمی‌کند ، متخصصان زیادی دارد که به صورت دستی وب‌سایت‌ها را اسکن می کنند و برخی از آنها را به عنوان جریمه های گوگل اعلام می کنند این فرآیند توسط کاربران نیز قابل انجام است.

بعد از آن به سراغ مفهوم فیلتر می رویم ، فیلتر قسمتی از یک الگوریتم اصلی است که می تواند منجر به تحت فشار قرار دادن وب سایت توسط الگوریتم شود.

مثلاً الگوریتم پاندا می تواند به عنوان یک فیلتر عمل کند اگر وب سایت شما از نظر محتوا بد است فیلتر می تواند به عنوان یک مانع عمل کند و وب سایت شما را خراب کند در چنین شرایطی به دست آوردن جایگاه مناسب در نتایج جستجو بسیار دشوار خواهد بود .

بیشتر بخوانید: چگونه سایت وردپرس خود را به Google Search Console (گوگل سرچ کنسول) اضافه کنیم؟

چه نوع پنالتی های دستی (جریمه های دستی )ممکن است وب‌سایت شما متحمل شود؟

دو نوع عملکرد را می توان در صفحه اقدامات دستی نشان داد:

۱. تطبیق بخشی از وبسایت که ممکن است  ,URL خاص یا بخشی از وب سایت را تحت تاثیر قرار دهد

۲. سازگاری در سطح سایت که ممکن است کل سایت شما را تحت تاثیر قرار دهد.

هر اعلان اقدام دستی از طرف گوگل با دلیل و تاثیر آن عمل همراه خواهد بود و بیشتر اوقات می توانید جزئیات این اقدامات را در قسمت (manual actions) کنسول جستجوی گوگل در وب سایت خود را مشاهده کنید البته گاهی در قسمت اخبار (messages) پیامی در مورد پنالتی گوگل نمی بینید به خصوص اگر به تازگی بخش کنسول وب سایت خود را ایجاد کرده باشید.

جهت مشاهده کامل مطلب کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۰۰
سعید غفاریان

 کارینو

تمامی کسب و کارهای اینترنتی باید اصول دیجیتال مارکتینگ را برای افزایش محبوبیت، افزایش فروش، کسب درآمد بیشتر، بازدید زیاد از سایت، بیاموزند و به کار گیرند. ابزارهای مختلفی برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد که یکی از مهمترین آنها استفاده از لندینگ پیج یا صفحه فرود است.

لندینگ پیج یک صفحه مشخص در وب سایت شما است که برای هدفی که شما با وب سایت یا کمپین تبلیغاتی خود دارید ایجاد شده است. این هدف ممکن است ثبت نام در سایت، پرکردن فرم و یا خرید باشد.

هنگام ایجاد و طراحی یک صفحه فرود، باید هدف خاصی از کسب و کار خود در نظر بگیرید و آن را حول همان هدف برنامه ریزی و توسعه دهید.

این صفحات باید تا حد امکان بهینه شده باشند و انتظارات مخاطبین شما را برآورده کنند. همچنین به یاد داشته باشید که تمام هزینه های تبلیغاتی و بازاریابی شما با هدف ترافیک و بازدید کنندگان به صفحه فرود شما است.

توجه کنید بدون خطا امکان پذیر نیست، اما هر خطایی می تواند بر سودآوری و اثربخشی کمپین و تبلیغات شما تاثیر بگذارد. بنابراین بهتر است به تعداد زیادی قالب فرود که توسط بزرگ ترین و متخصص ترین طراحان و شرکت ها طراحی شده و پاسخ خود را داده اند نگاهی بیندازید.

یک Landing maker خوب می تواند مسیر سخت و چالش برانگیز یک کمپین تبلیغاتی را آسان و کوتاه کند.

رایج ترین صفحه فرود برای تبلیغات کلیکی است. این تبلیغ می تواند یک تبلیغ کلیکی در گوگل یا یک بنر در وب سایت های مختلف باشد. این در اصل صفحه ای است که افراد پس از کلیک بر روی تبلیغ شما در آن فرود می آیند.

صفحات-فرود-به-سه-دسته-تقسیم-می-شوند

صفحات فرود به سه دسته تقسیم می شوند

۱- ایجاد رابطه :

ایجاد ترافیک و جذب بازدید کنندگان به وب سایت شما یکی از پیشرفته ترین روش های بازاریابی است، این صفحات ترکیبی از تولید سرنخ و فروش هستند. هدف این صفحات تهیه سرنخ های فروش و هدایت آنها به مخروط فروش است.

این صفحات لزوماً برای هدف دریافت اطلاعات جامعه از مخاطبان یا کلیک کردن بر روی دکمه افزودن به سبد خرید ایجاد نشده اند، در این صفحات می توانید به کاربران بالقوه ای که در ابتدا محصول یا خدمت شما را می شناسند و به آن علاقه مند هستند خطاب کنید و آن ها را به مشتری تبدیل کنید.

۲- ایجاد سرنخ برای فروش :

این صفحات عمدتاً برای جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان بالقوه شما استفاده می شود. اصل هدف این صفحات پذیرش ایمیل، اطلاعات شخصی(مانند نام وسن و..) و هرگونه اطلاعات دیگری است که ممکن است در آینده برای تماس و بازاریابی محصول استفاده کنید.

مخاطبان هدف برای سرنخ های فروش معمولا فرم های طولانی تری با فیلد های بیشتری برای پرکردن دارند.

نکته مهم در مورد این صفحات فرود این است که آنها ارزشی را برای مخاطبان هدف فراهم می کنند که آنها را کاملا متقاعد می کنند تا فرم را پر کنند یا در کمپین شما شرکت کنند.

ادامه مطلب................

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۰۰
سعید غفاریان

اگرچه تنها بیست سال از دوران دیجیتال مارکتینگ می گذرد، اما می توان گفت در تمام این سال ها تنها دغدغه کارآفرینان، تبلیغ کنندگان و رهبران کسب و کار، بازگشت سرمایه بوده است.

حال سوال مهم این است که برای ارتقای بهره وری تبلیغات و افزایش فروش چه باید کرد؟

رسانه های دیجیتال این پتانسیل را دارند که برند ما را بسازند و به عنوان یک کانال ارتباطی بین ما و تقاضای مشتری عمل کنند . به لطف بازاریابی محتوا و تبلیغات دیجیتال، پیشرفت عظیمی در تبلیغات صورت گرفته است و قطعا ریپورتاژ آگهی یکی از پیشگامان این تحولات است.

در تمامی مقالات رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از زیرمجموعه های تبلیغات ذکر شده است اما در این مقاله این تصور غلط را کاملا رد می کنم و رپورتاژ آگهی را جزئی از بازاریابی محتوا می دانم.

تفاوت بین تبلیغات و بازاریابی محتوا چیست؟

ویژگی های تبلیغاتی شامل موارد زیر است:

  • فرآیند کوتاه مدت
  •  یک طرفه و غیر تعاملی
  • برای افزایش فروش تلاش میکنید
  • ارائه مستقیم محصول و …

ویژگی های بازاریابی محتوا عبارتند از:

  • فرآیند بلند مدت
  • دو جهته و تعاملی
  • هدف افزایش روابط است
  • ارائه غیر مستقیم محصول

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی نوعی از بازاریابی محتوایی است که به شکل گزارش نوشته می شود. این بدان معناست که خوانندگان متوجه ظاهر تبلیغات در گزارش نخواهند شد و فرض می کنند یک گزارش کاملاً بی طرفانه را خوانده اند.

با توجه به غیرمستقیم بودن این روش تبلیغاتی، رپورتاژ آگهی بسیار موثر است.در نتیجه عموم مردم به این نوع ارتباط اعتماد بیشتری دارند و کل محتوای گزارش را تا انتها مطالعه می کنند.

رپورتاژ آگهی از بهترین روش های بازاریابی آنلاین برای برندسازی هستند. جایی که معروف ترین برندهای دنیا محصولات و خدمات جدید خود را به این شکل ارائه می دهند. رپورتاژ آگهی تنها ابزار بازاریابی است که به طور نامحدود نمایش داده می شود و همیشه در وب سایت تبلیغ کننده قرار دارد و این ویژگی بهترین  و منحصر به فردترین نوع تبلیغات است.

به ادامه مطلب بروید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۰۱ ، ۱۳:۴۷
سعید غفاریان