کارینووب|طراحی سایت|سئو سایت اصفهان

شرکت کارینووب طراحی سایت در اصفهان همراه با سئو حرفه ای با بهترین قیمت را ارائه می دهد

کارینووب|طراحی سایت|سئو سایت اصفهان

شرکت کارینووب طراحی سایت در اصفهان همراه با سئو حرفه ای با بهترین قیمت را ارائه می دهد

آژانس دیجیتال مارکتینک کارینووب
شرکت توسعه نرم افزار رویش با نام تجاری کارینووب با تیم مجرب و متخصص خود سال هاست در زمینه سیستم های نرم افزاری فعالیت گسترده ای دارد که این امر سبب گشت تا این شرکت در شاخه های مختلف این فضا قدم های موثری بردارد نمونه کاهای متفاوت و متمایز ما حاکی این مطلب می باشد.
خدمات کارینووب:
طراحی سایت وردپرس
طراحی سایت کارینووب
سفارش طراحی سایت
قسمت سئو اصفهان
سئو ماهانه در اصفهان
سفارش سئو در اصفهان
طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت اصفهان
طراحی سایت ارزان در اصفهان

۵ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت به روند ایجاد ظاهر وب سایت و انتخاب یک رنگ بندی مناسب ، طرح بندی صفحه ، فونت ها و موارد دیگر اشاره دارد. در حالی که هر صفحه وب در یک وب سایت دارای محتوای مختلف است ، همه صفحات دارای یک طراحی گرافیکی مشابه هستند زیرا از یک الگوی مشترک وب سایت استفاده می کنند

طراحی سایت اشاره به طراحی از وب سایت هایی که در اینترنت نمایش داده می شود. این معمولاً به جنبه های تجربه کاربری توسعه وب سایت به جای توسعه نرم افزار اشاره دارد

چرا طراحی وب مهم است؟

این نکته بسیار مهم را مد نظر داشته باشید که اگر وب سایت قوی ندارید، نام تجاری خود را پنهان نگه داشته اید. مشتریانی که به دنبال نام تجاری شما در وب می گردند و چیزی نمی یابند ممکن است فکر کنند که از کارتان خارج شده اید. . اگر آنها برند شما را جستجو کنند و پیدا نکنند ، این تصور را ایجاد می کنند که شما خیلی به شرکت یا محصول خود اهمیت نمی دهید.

باید در نظر داشته باشید که تعداد افرادی که به خود جذب میکنید بستگی به فعالیت شما در فضای مجازی و تلاش های شما نیز دارد.روش هایی مانند: سئو و بهینه سازی سایت ، استفاده از شبکه های اجتماعی ، تبلیغات آنلاین و .. می توانند تاثیر بسزایی در بیشتر دیده شدن وب سایت شما داشته باشند.

طراحی سایت شامل چه مواردی می شود؟

طراحی سایت دارای اجزای بی شماری است که برای ایجاد تجربه تمام شده یک وب سایت با هم کار می کنند ، از جمله طراحی گرافیک ، طراحی تجربه کاربر ، طراحی رابط ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و ایجاد محتوا. این عناصر نحوه ظاهر ، احساس و عملکرد یک وب سایت را در دستگاه های مختلف تعیین می کنند

طراحی سایت خوب چیست؟

یک طراحی سایت موثر باید وظیفه مورد نظر خود را با انتقال پیام خاص خود و در عین حال درگیر کردن بازدید کننده ، انجام دهد. عوامل مختلفی مانند سازگاری ، رنگ ، تایپوگرافی ، تصاویر ، سادگی و عملکرد همه در طراحی خوب وب سایت نقش دارند
یک وب سایت خوب به راحتی قابل خزیدن است و به موتورهای جستجو نشان می دهد که چه چیزی را می توانند و نمی توانند فهرست بندی کنند. سایت های خوب تعداد زیادی خطا ندارند. یک وب سایت خوب از هرجای دنیا خیلی سریع بارگیری می شود. اطمینان حاصل کنید که همه تلاش خود را می کنید تا صفحه ها در سریع ترین زمان ممکن بارگیری شوند.

به طور خلاصه ، یک وب سایت خوب باید از نظر شکل و عملکرد عالی باشد.  باید یک هدف مشخص داشته باشد.  سایت باید از نظر بصری خوب و آسان باشد.  باید به خوبی برای طیف گسترده ای از بازدید کنندگان انجام شود و از لحاظ فنی با ثبات و امن باشد.

طراحی و توسعه وب سایت چیست؟

طراحی و توسعه وب یک اصطلاح چتری است که روند ایجاد یک وب سایت را توصیف می کند . همانطور که از نامش پیداست ، شامل دو مجموعه مهارت عمده است: طراحی وب و توسعه وب.

 طراحی وب ظاهر و احساس وب سایت را تعیین می کند ، در حالی که توسعه وب نحوه عملکرد آن را تعیین می کند

در این زمینه کارینووب با هفت سال فعالیت مستمر و اجرای پروژه های گوناگون در زمینه طراحی سایت و  تجارت الکترونیک و ارتباط با مشتریان خود در تلاش بوده تا رضایت حداکثری کارفرمایان گرامی را بدست آورد .

طراحی و پیاده سازی وب سایت های شرکتی ، فروشگاهی، سامانه های تحت وب،اپلیکشین (اندروید و آی او اس) ، سئو و بهینه سازی وب سایت و تولید محتوا از جمله فعالیت های این شرکت می باشد

اگر می خواهید نحوه ساخت یک وب سایت را بدانید، به نکات زیر توجه کنید:

  • هدف و استراتژی سایت خود را مشخص کنید.
  • درباره آخرینروند طراحی وب تحقیق کنید .
  • سیستم عامل خود را انتخاب کنید.
  • الگو / تم را انتخاب کنید.
  • در مورد مارک تجاری خود تصمیم بگیرید.
  • محتوای خود را اضافه کرده و بهینه کنید.
  • وب سایتخود را منتشر کنید .
  • تجزیه و تحلیل و بهبود

به ساختار فکر کنید و محتوا را برای وب سایت خود جمع کنید

طراح یا توسعه دهنده وب شما قرار نیست صفحه مربوط به وب سایت شما را بنویسد یا از محصولات شما برای فروشگاه شما عکس بگیرد. شما مجبورید کلیه محتوا و همچنین ساختار کلی سایت را ارائه دهید.

برای ساختاری که می خواهید در مورد صفحاتی که نیاز دارید فکر کنید ، از جمله موارد متداول:

  • صفحه نخست
  • درباره صفحه و / یا صفحه تماس
  • وبلاگ
  • فهرست محصولات
  • صفحات محصول جداگانه
  • شرایط و ضوابط
  • گالری
  • صفحات فرود / صفحات بازاریابی برای تبلیغات

هر یک از این نوع صفحات نیاز به طراحی دارند و هر یک از آنها باید محتوایی در آن داشته باشند.

مشخص کنید که به چه عملکردی نیاز دارید

وقتی شخصی از وب سایت شما بازدید می کند ، می خواهید چه اتفاقی بیفتد؟ آیا آنها فقط اطلاعاتی در مورد محصول یا خدمات شما مانند شماره تلفن یا ساعات کار دریافت می کنند؟ آیا آنها نیاز به خرید کالا دارند؟ آیا هدف اصلی آنها مطالعه مقالات وبلاگ یا یادگیری مهارت است؟ آیا آنها در حال پر کردن فرم برای پیشنهاد هستند؟ آیا آنها باید قادر به ایجاد پروفایل کاربر و بارگذاری اطلاعات خود باشند؟

نیازهای عملکردی شما تعیین می کند که چگونه می توانید سایت خود را توسعه دهید و با چه کسی باید کار کنید. آنها همچنین تأثیر بسزایی در بودجه شما خواهند داشت .

 CMS چیست ؟

 CMS (سیستم مدیریت محتوا) یک پایگاه داده و برنامه وب است. اساساً ، به کاربران امکان می دهد (مانند شما و همکاران / کارمندانتان) مطالبی را بارگذاری کنند تا در قسمت های مختلف سایت شما قرار بگیرند. اگر می خواهید به طور مرتب متن را ویرایش کنید یا عکس را در وب سایت خود تغییر دهید و نمی دانید چگونه کدگذاری کنید ، به  CMS نیاز دارید.

گزینه های CMS زیادی وجود دارد. گزینه های زیادی برای موارد استفاده معمول وجود دارد (به عنوان مثال WordPress برای وبلاگ نویسی)

برای آشنایی بیشتر با انواع cms ها مقاله معرفی برترین cms های جهان را در این سایت مطالعه نمایید.

 

کارینووب با تیم مجرب و متخصص خود در زمینه طراحی سایت با وردپرس می تواند گزینه بسیار خوبی برای انجام سفارشات شما در بهبود کسب و کار آنلاین شما باشد ، نمونه کارهای متفاوت و متمایز ما حاکی این مطلب می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۰ ، ۲۱:۵۳
سعید غفاریان

 

کارینووب در سلسه آموزش های خود که در قالب آموزش قدم به قدم سئو آغاز کرده در این مقاله قصد دارد تا به بهینه سازی سایت بپردازد:

بهینه سازی سایت:

به طور کلی مراحل سئو شامل موارد زیر است:

قدم اول شروع سئو (طراحی سایت)    

خوب همه میدونیم که برای انجام سئو نیاز به سایت داریم که بعدا راجب طراحی سایت کامل توضیح میدیم

ولی فعلا ویژگی های سایت را به طور مختصر  جهت انجام شروع سئو بیان میکنیم

1- سرعت بالا و لود سریع

  • سرعت سایت یک عامل رتبه بندی است
  • سایت های سریع راحت تر خزیدن می شوند
  • سایت های بارگیری سریع نرخ تبدیل بالاتری دارند
  • نرخ گزاف گویی را کاهش می دهد
  • تجربه عمومی کاربر را بهبود می بخشد.

سرعت سایت یک عامل رتبه بندی است

گوگل بارها گفته است که یک سایت سریع به شما کمک می کند تا رتبه بهتری داشته باشید . حتی همین اواخر ، گوگل به اصطلاح "Speed ​​Update" را راه اندازی کرد که سرعت سایت را به یک عامل رتبه بندی برای جستجوهای تلفن همراه تبدیل می کند

Speed Update

2- ریسپانسیو بودن(در ابعاد موبایل و تبلت بی نقص باشه)

روشی برای طراحی وب است که باعث می شود صفحات وب در انواع دستگاه ها و اندازه پنجره یا صفحه نمایش از حداقل تا حداکثر اندازه نمایش به خوبی ارائه شوند.

3- آپتیمایز کردن کدها

بهینه سازی کد یا اصلاح کد برای بهبود کیفیت و کارایی کد است . یک برنامه ممکن است بهینه شود تا اندازه آن کوچکتر شود ، حافظه کمتری مصرف کند ، با سرعت بیشتری اجرا شود یا عملیات ورودی / خروجی کمتری انجام دهد.

4- عدم وجود صفحه 404

صفحه 404 یا صفحه خطا ، محتوایی است که کاربر هنگام تلاش برای دستیابی به یک صفحه موجود در وب سایت ما مشاهده می کند. این صفحه ای است که سرور شما وقتی نمی تواند URL درخواستی کاربر را پیدا کند ، نمایش می دهد.

خطاهای 404 مشکل ساز هستند زیرا موتورهای جستجو همچنان صفحاتی را که وجود ندارند جستجو و فهرست می کنند و در این زمان بهتر می توان به خزیدن صفحات موجود صرف کرد.

5- استفاده از url های معنی دار و کوتاه

URL (Uniform Resource Locator) که بیشتر به عنوان "آدرس وب" شناخته می شود ، مکان یک منبع (مانند یک صفحه وب) در اینترنت را مشخص می کند URL .همچنین نحوه بازیابی آن منبع را که به پروتکل نیز معروف است مانند HTTP ، HTTPS ،  FTP و غیره مشخص می کند.

URL  متنی است که توسط انسان قابل خواندن است و برای جایگزینی اعدادی (آدرس های IP) که کامپیوترها برای برقراری ارتباط با سرورها استفاده می کنند ، طراحی شده است. آنها همچنین ساختار پرونده را در وب سایت مشخص شده شناسایی می کنند URL شامل یک پروتکل ، نام دامنه و مسیر است 

رتبه بندی:

 URL ها یک عامل رتبه بندی هستند که موتورهای جستجو هنگام تعیین ارتباط یک صفحه یا منبع خاص با یک جستجو استفاده می کنند. در حالی که آنها به دامنه کلی خود اهمیت می دهند ، استفاده از کلمات کلیدی در یک URL همچنین می تواند به عنوان یک عامل رتبه بندی عمل کند .

6-متا تگ های لازم تعریف شود

برچسب های متا قطعه هایی از کد هستند که به موتورهای جستجو اطلاعات مهمی درباره صفحه وب شما ، از جمله نحوه نمایش آنها در نتایج جستجو ، می دهند. آنها همچنین به مرورگرهای وب می گویند که چگونه آن را برای بازدید کنندگان نمایش دهد. هر صفحه وب دارای برچسب متا است.

متا تگ

 چرا متا تگ برای سئو مهم است ؟

عناوین برای درک سریع کاربران از محتوای یک نتیجه و چرایی مرتبط بودن آن با درخواست آنها بسیار مهم است. این اغلب اطلاعات اصلی است که برای تصمیم گیری در مورد نتیجه گیری مورد استفاده قرار می گیرد ، بنابراین استفاده از عناوین با کیفیت بالا در صفحات وب مهم است.

متا تگ

7-در تمامی تصاویر تگ alt و title برابر با موضوع مربوطه قرارگیرد

ویژگی های Alt امکان وارد کردن توضیحات جایگزین در کد HTML برای هر تصویر در وب سایت را فراهم می کند.

توانایی موتورهای جستجو در تشخیص محتوای تصاویر هنوز محدود است ، به همین دلیل برای تعیین اینکه تصویر شامل چه چیزی است ، به توصیف جایگزین اعتماد می کنند. ویژگی alt می تواند بر محتوایی که موتورهای جستجو برای آن یک وب سایت مرتبط می دانند تأثیر بگذارد. در حالت ایده آل ، توضیحات جایگزین باید حاوی عباراتی باشد که وب سایت برای آنها بهینه شده است.

8-استفاده از اسکیما (schema) در جاهای مناسب

اسکیما یک پروژه مشترک بین گوگل و بینگ بود برای یکپارچه سازی ساختار های موجود در اینترنت و اسکیما زبان استانداردی است که برای موتورهای جستجو قابل فهم است.

موتورهای جستجوی برتر ، از جمله گوگل ، یاهو ، بینگ و یاندکس  برای اولین بار همکاری خود را برای ایجاد Schema آغاز کردند. پس از افزودن  Schema به صفحه وب ، توصیف پیشرفته ای ایجاد می کند (که معمولاً به عنوان قطعه غنی شناخته می شود) ، که در نتایج جستجو ظاهر می شود.

9-ایجاد سایت مپ

نقشه سایت نقشه ای از وب سایت شماست که به موتورهای جستجو کمک می کند تا تمام محتوای وب سایت شما را پیدا ،خزنده و نمایه سازی کنند. نقشه های سایت همچنین به موتورهای جستجو می گوید که کدام صفحه در سایت شما مهمترین است.

نکات:

  • حتما از SSL در سایت خود استفاده کنید. پس از آن مابقی url ها را به ://https ریدایرکت 301 کنید
  • رعایت نکات سئو داخلی مثل تگ h1 ، کلمات کلیدی، توضیحات یا description ، کیبرد ریسرچ ، لینک سازی داخلی
  • رعایت نکات سئو خارجی مانند لینک سازی خارجی و سوشال سیگنال
  • بررسی و آنالیز سایت با ابزار های موجود(در روزهای آینده ابزارهای مختلف بهتون معرفی میکنیم)

اگر قصد دارید بیشتر با بهینه سازی سایت آشنا شوید، سلسله مقاله های آموزشی ما را که در قالب آموزش قدم به قدم سئو در سایت کارینووب قرار دارد را از دست ندهید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۰۰ ، ۱۵:۲۷
سعید غفاریان

 

سلام به دوستان و همراهان همیشگی کارینووب

قصد داریم آموزش های قدم به قدم و موثر در حوزه هایی مثل سئو، طراحی سایت، و... در قالب مقاله هایی روزانه به شما ارائه دهیم

امید است بتوانیم رضایت شما رو جلب کنیم

سئو چیست؟

سئو چیست

سئو (Search Engine Optimization  بهینه سازی موتور جستجو)

به زبان ساده یعنی عملیات روی سایت انجام بشه که داخل موتور های جستجو مثل گوگل سایت اصطلاحا بالا بیاد

یعنی بیاد داخل صفحات و لینک های اول

اینکار باعث افزایش بازدید سایت میشه که میتونه بازار خیلی خوبه رو براتون بهمراه داشته باشه

در ادامه با کارینووب همراه باشین...

همانطور که در بالا گفته شد  SEO مخفف (Search Engine Optimization) است ، این علم و هنر دستیابی به صفحات وب در (صفحه نتایج موتور جستجو) است.

صاحبان مشاغل یا وبلاگ ها / وب سایت ها این روزها وسواس بهینه سازی موتور جستجو یا سئو دارند. شما نیز ممکن است فکر کرده باشید که با تیمی از متخصصان یا به دست آوردن یک شرکت SEO در برهه ای از زمان ، به  بازاریابی جستجو بپردازید. اما آیا می دانید SEO دقیقاً چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟ ما در این مقاله مفصل درمورد مزایای مختلف سئو مطالب را بیان می کنیم . 

مزایای سئو برای کسب و کار یا وب سایت شما؟

مزایای سئو

از آنجا که سئو به وقت و تلاش نیاز دارد در اینجا چند مورد از بزرگترین مزایای SEO آورده شده است:

 سئو تجربه کاربری سایت شما را بهبود می بخشد

درک اینکه کاربران / مشتریان بدنبال چه چیزی هستند بسیار مهم است زیرا ممکن است رفتار و انتظارات کاربران با گذشت زمان تغییر کند. اگر آنها آنچه را که می خواهند در سایت شما پیدا نکنند ، ممکن است سایت شما را زودتر از زمان مورد نظر ترک کنند و دیگر بر نگردند. حتی گوگل مرتباً روش جستجو و جمع آوری اطلاعات جستجو خود را تغییر می دهد ، اکنون پس از درک این موضوع که کاربران در سایت شما دنبال چه چیزی هستند، به یک سایت پاسخگویی تبدیل شده است  و نیاز به مراجعه به یک سایت دیگر به سرعت کاهش می یابد زیرا کاربر می تواند تمام اطلاعات خود را پیدا کند و نیازخود را برطرف سازد.

گوگل به طور مداوم رفتار کاربر از جمله زمان صرف شده در یک صفحه یا سایت ، نرخ پرش و غیره را کنترل می کند تا تصمیم بگیرد که آیا هنگام بازدید از یک سایت تجربه خوبی داشته اند یا خیر. این یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل در سئو سایت است و نمی توان از آن چشم پوشی کرد. حتی اگر برای مدت کوتاهی در بهترین نتایج جستجو باشید اما نتوانید کاربرانی را که به سایت شما راه می یابند جلب کنید ، با این وجود رتبه بندی جستجوی شما با گذشت زمان دچار مشکل خواهد شد.

سئو قابلیت مشاهده برند را افزایش می دهد 

هرچه در صفحات نتیجه موتور جستجو ها مطالب مرتبط تری در بالاترین قسمت خود نشان دهید ، رتبه شما بیشتر خواهد شد تا در نتیجه آگاهی بیشتری در مورد نام تجاری و محصول یا خدمات خود ارائه دهید. سئو به شما کمک می کند تا یک سروصدای آنلاین پایدار در اطراف نام تجاری خود ایجاد کنید ، که به نوبه خود به ارتقا نام تجاری شما کمک می کند.  با استفاده از سئو می توانید صدایی کاملاً مشخص و برجسته از برند خود بسازید که به شما کمک می کند با اطلاعات جمعیتی کاربر که در ذهن دارید ارتباط برقرار کنید.

سئو باعث ایجاد اعتبار و اعتماد به نام تجاری می شود

برجسته بودن در میان نتایج برتر جستجو در Google به این معنی است که موتور جستجو شما را به عنوان یک منبع اطلاعاتی / محتوایی مرتبط ، مفید و واقعی و موثق در نظر گرفته و شما را به سایتهای دیگری که در حال اجرا هستند ترجیح می دهد. سئو از طریق اقدامات مختلف مانند گرفتن بک لینک از سایر سایت های معتبر در زمینه شما ، بهینه سازی محتوای صفحه ، بهبود تجربه کاربری سایت شما و غیره به دیده شدن سایت شما کمک می کند . 

گرچه هدایت یک کاربر Google به سایت شما یک مسئله است ، اما ماندن در آن و یا ادامه مراجعه کاملاً مسئله دیگری است. سئو در دستیابی به همه این اهداف کمک می کند در حالی که برای اعتبار و قابلیت اطمینان برند شما شگفت انگیز است. اما مانند بیشتر موارد خوب ، این اتفاق نمی تواند یک شبه رخ دهد و به تلاش مستمر شما نیاز دارد. 

سئو بزرگترین منبع بازدید سایت است

سئو یکی از بهترین روش ها برای ورود به بازاریابی است. هنگامی که کاربران چیزی را جستجو می کنند که مربوط به جایگاه ، دامنه یا صنعت شما باشد ، می دانند که چه می خواهند و به طور فعال در جستجوی اطلاعاتی اند که بدنبالش میگردند.  سئو به شما کمک می کند تا اطلاعات خاص و با کیفیتی را که در سایت قرار داده اید به سایت شما ترافیک وارد کند در حالی که مانند تبلیغات تلویزیونی یا بازاریابی تلفنی مزاحم یا آزار دهنده نیست  سئو بسیار مشتری مدار است و می تواند به شما کمک کند تا افراد خاصی را به صورت آنلاین هدف قرار دهید.

گوگل محبوب ترین موتور جستجوگر جهان است که هر روز تقریباً 63000 جستجو در ثانیه انجام می دهد!  این بدان معنی است که هر کسی که دارای دسک تاپ یا تلفن هوشمند و اتصال اینترنتی باشد از سایت بازدید می کند تا حداقل یک بار در روز پاسخ سوالات جستجوی خود را پیدا کند. 

نتیجه جستجوی ارگانیک در Google SERP 32٪ کلیک را دریافت می کند در حالی که سه نتیجه جستجوی ارگانیک 75٪ کل بازدید را دارند. با سئو می توانید به کسانی که به دنبال آنچه شما ارائه می دهید به صورت کارآمد دسترسی پیدا کنید. مطالعات مختلف نشان داده است که مسئول ایجاد 53٪ از بازدید سایت است ، و آن را به یکی از برترین مزایای سئو تبدیل کرده است. 

(نکته Google SERP :  صفحات نتیجه موتور جستجو یا SERP پاسخی است که برای موتور جستجو به کاربران ارائه می دهد به عبارت ساده ، اگر در موتور جستجوی Google به جستجوی چیزی بپردازید ، صفحه نتیجه با نام SERP شناخته می شود.)

سئو به شما در جذب مشتریان محلی کمک می کند

جستجوی محلی بر جستجوهای خاص جغرافیایی و لیست های مشاغل محلی متمرکز است. برای مشاغل کوچک و متوسط ​​بسیار مهم است که سایت خود را برای مکانی که در آن فعالیت می کنند بهینه سازی کنند. محتوای سایت خود را متناسب با درخواست های جستجوی محلی تنظیم کنید ، بررسی های مطلوب کاربران محلی در Google  و غیره می تواند به شما در جذب مشتریان محلی کمک کند.

سئو در بازگشت سرمایه و تبدیلات بالا کمک می کند 

سئو قسمت عمده ای از بازدید سایت را به خود اختصاص می دهد ، به این معنی که امکان تبدیل بیشتر وجود دارد. خواه بخواهید بازدیدکنندگان سایت خود را به خرید وادار کنید ، در خبرنامه خود مشترک شوید یا محتوای خود را در دسته رسانه های اجتماعی آنها به اشتراک بگذارید ، سئو راه همه چیز را هموار می کند. سئو بسیار قابل اندازه گیری است - Google Analytics می تواند از هر اقدام کوچکی که انجام می دهید بینشی بی نظیر به شما بدهد و به شما بگوید چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست. از آنجا که سئو سایت ارزان تر از سایر روش های بازاریابی دیجیتال است و بیشترین بازدید سایت را به خود جلب می کند ، بازده آن نیز بسیار قابل توجه است. 

سئو یک استراتژی بلند مدت است

این یکی از مهمترین مزایای سئو است ، می تواند نتایج را بین 6 تا 12 ماه از تاریخ اجرا نشان دهد و برای سالهای آینده خوب باشد و این یکی از مهمترین دلایلی است که شما باید در یک تیم SEO خوب سرمایه گذاری کنید.

همگام با به روزرسانی های الگوریتم جستجوی Google

Google هر ساله صدها تغییر یا به روزرسانی را در الگوریتم جستجوی خود منتشر می کند تا از تکنیک های کلاهبرداری که برای کسب رتبه های جستجوی بهتر طراحی شده اند ، جلوتر بماند . این بدان معناست که شما باید از آخرین تحولات در زمینه جستجوگرها مطلع باشید تا بتوانید رتبه بندی جستجوی خود را حفظ کنید بیشتر متخصصان سئو دقیقاً می دانند که هرگونه به روزرسانی الگوریتم جستجوی Google می تواند بر سایت شما تأثیر بگذارد و می تواند به شما در حفظ مزیت خود در جستجوی ارگانیک کمک کند.

نتیجه

ممکن است شگفت انگیزترین محصول یا خدمات را داشته باشید ، اما اگر افراد از شما به صورت آنلاین اطلاع نداشته باشند ، فایده ای ندارد. در حالی که شما همیشه می توانید با رعایت برخی اقدامات اساسی بر روی سئو سایت خود کار کنید ، به خصوص اگر تجارت شما به سرعت در حال گسترش است. با این حال اگر تیم بازاریابی جستجوی شما یا شرکت سئو کار خوبی انجام می دهند ، باید در جریان باشید و بتوانید گزارش های رشد سئو را تفسیر کنید و شما میتوانید با دنبال کردن مقاله های سایت کارینووب در مورد همه موارد سئو سایت و طراحی سایت آشنایی پیدا کنید همچنین تیم کارینووب در زمینه سئو و بهینه سازی سایت و طراحی سایت با وردپرس فعالیت میکند که با خیال آسوده میتوانید کسب و کار آنلاین خود را آغاز کنید.

اگر از این مقاله خوشتان آمد در قسمت نظرات به ما بگویید و ما را همراهی کنید تا درباره دنیای سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۰۰ ، ۰۹:۳۵
سعید غفاریان

محتوای SEO چیست؟

راهنمای ایجاد محتوا برای سئو

اگر نسبتاً با دنیای بازاریابی جستجوگر آشنا هستید ، ممکن است اصطلاح "محتوای SEO" را در جلسات بازاریابی شنیده باشید.

این مقاله برای پاسخ به سه سوال طراحی شده است:

"محتوای SEO" چیست؟

چه نوع محتوای سئو وجود دارد؟

استراتژی محتوای SEO من چیست؟

SEO من چیست؟

محتوای SEO چیست؟

برای درک منظور بازاریابان از محتوای SEO ، تفکیک این عبارت به اجزای تشکیل دهنده آن مفید است:

"SEO"  به بهینه سازی موتور جستجو یا فرآیند بهینه سازی وب سایت گفته می شود تا افراد بتوانند از طریق موتورهای جستجو مانند Google به راحتی آن را پیدا کنند.

بنابراین محتوای SEO ، هر محتوایی است که با هدف جذب ترافیک موتور جستجو ایجاد شده است .

این یک راهنمای کلی است ، در مورد آنچه شما باید برای جستجو در محتوای وب خود انجام دهید:

تحقیقات کلمات کلیدی :

اگر می خواهید از طریق جستجو ترافیک ایجاد کنید ، بهتر است قبل از شروع به نوشتن ، تحقیق درباره کلید واژه ها را انجام دهید . به این ترتیب ، می توانید روی کلمات کلیدی متمرکز شوید که مقدار مشخصی از حجم جستجو از قبل برای آنها وجود دارد - به عبارت دیگر ، موضوعات را بنویسید یا جایگاه کلمات کلیدی را پیدا کنید (که افراد قبلاً در مورد آنها موضوعاتی را جستجو کرده اند).

بهینه سازی کلمات کلیدی:

 بدانید کجا و چگونه می توان از کلمات کلیدی در محتوای خود برای حداکثر جستجو استفاده کرد

سازماندهی محتوا :

محتوای سایت شما باید به روشی منطقی سازماندهی شود. این نه تنها برای سئو خوب است ، بلکه به بازدیدکنندگان سایت شما کمک می کند تا سایر مطالب مرتبط را به راحتی پیدا کنند. (هرچه مدت بیشتری در سایت شما بمانند ، بهتر است).

ارتقا محتوا :

با به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی و ایجاد پیوند به محتوای خود (چه از طریق سایت های داخلی و چه از طریق سایت های خارجی) ، قابلیت مشاهده برای محتوای جدید را افزایش دهید.

انواع محتوای سئو

محتوای SEO می تواند شامل هر یک از موارد زیر باشد:

صفحات محصول:

یک صفحه محصول خوب می تواند هم به عنوان محتوای SEO و هم به عنوان صفحه فرود عمل کند.

(نکته: صفحه فرود نخستین صفحه ای است که بازدیدکنندگان سایت / وبلاگ شما، از طریق آن وارد فضای محتوای شما می‌شوند.)

پست های وبلاگ :

 یک وبلاگ یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک جریان منظم از محتوای موثر SEO است . به طور کلی ، پست های وبلاگ بیشتر از صفحات محصول جذاب هستند و لینک ها را جذب می کنند ، بنابراین می توانند راهی عالی برای افزایش بازدید ازسایت شما باشند.

نحوه ایجاد استراتژی محتوای  SEO

وقت آن است که یک استراتژی محتوای SEO برای وب سایت خود داشته باشید

در اینجا چهار مرحله برای تعریف و اصلاح استراتژی محتوای SEO خود آورده شده است :

اهداف خود را مشخص کنید

ابتدا اهداف خود را به عنوان یک وب سایت یا تجارت تعیین کنید. آیا به دنبال فروش از طریق وب سایت خود هستید؟ آیا از طریق تبلیغات از سایت خود درآمد کسب می کنید و بنابراین فقط می خواهید میزان بازدید و افزایش خواننده را افزایش دهید؟ اهداف شما مشخص می کند که شما باید بر چه نوع محتوایی تمرکز کنید.

اگر در درجه اول سعی در فروش محصولات دارید ، تمرکز اصلی شما باید صفحات جذاب و آموزنده محصول باشد که هم برای جستجو و هم برای تبدیل بهینه شده اند. تمرکز ثانویه شما می تواند محتوای مفید وبلاگ باشد که نشانگر زمان و چگونگی استفاده از محصولات شماست ، و در صورت لزوم به آن صفحات لینک دهید (اگر وبلاگ شما کاملاً تبلیغاتی از خود نباشد بهتر است)

اگر سایت شما از یک مدل تبلیغاتی استفاده می کند و هدف جذب خوانندگان جدید از طریق جستجو است ، شما می خواهید با "چسبندگی" بر محتوای غنی (مانند مقالات در فرم طولانی یا منابع ویدئویی آموزنده ، سرگرم کننده یا هر دو) تمرکز کنید. (محتوای "چسبناک" بازدید کنندگان را در سایت شما بیشتر نگه می دارد یا آنها را ترغیب به بازگشت می کند).

مخاطبان خود را در نظر بگیرید

مخاطبان خود را بشناسید - نظرسنجی ها و نرم افزار تجزیه و تحلیل شما می تواند به شما کمک کند تا تصویری بهتر از بازدید کننده یا مشتری معمولی خود بگیرید. شخصیت های بازاریابی یا کاراکترهایی را نشان دهید که بازدید کنندگان و مشتریان سایت ایده آل شما را نشان دهند. سپس به این فکر کنید که آن اشخاص به دنبال چه نوع محتوایی هستند.

یک تقویم سرمقاله ایجاد کنید

به محض اینکه مشخص شد چه مخاطب را هدف قرار داده اید و چرا ، می توانید یک تقویم تحریریه تهیه کنید. تقویم تحریریه ، برنامه ای است که زمان انتشار مطالب جدید و نوع آن را تعیین می کند. این به شما کمک می کند تا یک برنامه منظم را رعایت کنید (به ویژه اینکه اگر وبلاگی دارید ، ایجاد محتوای جدید به طور منظم بسیار مهم است) ، همچنین از درگیری برای جاد موضوعی برای محتوای جدید در آخرین لحظه جلوگیری می کند.

اگر قصد بهینه سازی وب سایت  خود را دارید ، کارشناسان کارینووب یک بررسی کامل از وب سایت موجود شما ، همراه با یک برنامه توسعه محتوا برای رشد تجارت و توسعه نام تجاری شما انجام خواهند داد. برای مشاوره رایگان با شماره  09138149022 و یا karinoweb@ تماس بگیرید.

www.karinoweb.ir

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۰۰ ، ۱۴:۵۴
سعید غفاریان

 

برترین CMS های جهان
وقتی شما قصد دارید که طراحی سایت انجام بدید، اولین کاری که بهتره انجام بدین اینه که cms ای که میخواهید سایتتون رو برای آن طراحی کنید، انتخاب نمایید:
در واقع cms، همان سیستم مدیریت محتواست که از طریق اون شما میتونید هر تغییر محتوایی رو برروی سایتتون اعمال کنید.
کارینووب در این مقاله، به معرفی کلی برترین cms های جهان می پردازد.

نگاه کلی به cms و معرفی آن:
در دنیای امروز تعداد سیستم های مدیریت محتوا بسیار متعدد می باشند، اما وجود یک سامانه منعطف و قدرتمند در این بین از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.
اغلب طراحان و برنامه نویسان علاقه ای به صرف وقت جهت فراگیری تمام این سیستم ها ندارند و تلاش میکنند که با تسلط بر یک یا حداکثر دو مورد از آنها نیاز خود و مشتری را برآورده کنند.
معرفی برترین CMS های جهان
1- وردپرس (wordpress):
رایگان، برمبنای زبان برنامه نویسی PHP  
نکته: در ادامه در مورد این زبان برنامه نویسی و مزیت های آن بیشتر خواهیم گفت؛با کارینوب تا آخر این مقاله همراه باشید.
2- جوملا (joomla):
رایگان، برمبنای زبان برنامه نویسی PHP
3- دروپال (drupal) :
رایگان، برمبنای زبان برنامه نویسی PHP
4- اکسپرشن انجین (expressionengine):
نیازمند لایسنس، مبنای زبان برنامه نویسی PHP
5- تکست پترن (textpattern):
رایگان، برمبنای برنامه نویسی PHP
6- کانتائو (contao) – با نام رسمی (typolight):
رایگان، برمبنای برنامه نویسی PHP
7- سیلور استریپ (silverstripe):
رایگان، برمبنای برنامه نویسی PHP
8- آمبراکو (umbraco):
رایگان، برمبنای برنامه نویسی .NET
9- کانکرت 5 (concrete 5) :
رایگان، برمبنای برنامه نویسی PHP
10- کاشی سی ام اس (cushycms):
آخرین گزینه از لیست برترین cms های جهان که رایگان می باشد، اما اگر نسخه حرفه ای آن را بخواهید باید هزینه ای در حدود 82 دلار در ماه متناسب با ویژگی های آن پرداخت کنید.


سازگاری وردپرس با گوگل، یک مزیت ارزشمند
اینکه چرا وردپرس جزء  محبوبترین گزینه های سیستم های مدیریت محتواست دلایل زیادی دارد که یکی از مهمترین آنها سازگاریش با گوگل هست
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا رایگان به شماره میره که میشه گفت بهترین عملکرد از لحاظ سئو سایت رو داراست
ما در این مقاله به سازگاری وردپرس با گوگل اشاره کردیم و دلیل این موضوع رو نیز توضیح دادیم
وردپرس و تناسب خوب آن با گوگل
وردپرس با طراحی و کدنویسی مناسب برای موتورهای جستجو نظیر گوگل، به صورت استاندارد و بسیار مناسبی بهینه سازی شده است.
برهمین اساس در میان cms های موجود به جرات میتوان گفت که وردپرس از نظر سئو و یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بهترین عملکرد را داشته است.
وردپرس را میتوان یک گزینه عالی برای راه اندازی وب سایت معرفی کرد، بنابراین تیم طراحی سایت کارینووب به شما پیشنهاد میکند که اگر قصد استفاده از هرگونه قالب و افزونه وردپرس در سایت خود را دارید، از شرکت یا شخصی متخصص، بخواهید که در طراحی خود، سئو و بهینه سازی قالب را مد نظر قرار داده و به صورت بهینه و بالاترین سطح ممکن از آن استفاده کند که در این زمینه میتوانید به تیم حرفه ای طراحی سایت کارینووب اعتماد کرده و از صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس و همچنین سئو سایت خود را به کارینوب بسپارید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۰۰ ، ۱۰:۲۴
سعید غفاریان