کارینووب|طراحی سایت|سئو سایت اصفهان

شرکت کارینووب طراحی سایت در اصفهان همراه با سئو حرفه ای با بهترین قیمت را ارائه می دهد

کارینووب|طراحی سایت|سئو سایت اصفهان

شرکت کارینووب طراحی سایت در اصفهان همراه با سئو حرفه ای با بهترین قیمت را ارائه می دهد

آژانس دیجیتال مارکتینک کارینووب
شرکت توسعه نرم افزار رویش با نام تجاری کارینووب با تیم مجرب و متخصص خود سال هاست در زمینه سیستم های نرم افزاری فعالیت گسترده ای دارد که این امر سبب گشت تا این شرکت در شاخه های مختلف این فضا قدم های موثری بردارد نمونه کاهای متفاوت و متمایز ما حاکی این مطلب می باشد.
خدمات کارینووب:
طراحی سایت وردپرس
طراحی سایت کارینووب
سفارش طراحی سایت
قسمت سئو اصفهان
سئو ماهانه در اصفهان
سفارش سئو در اصفهان
طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت اصفهان
طراحی سایت ارزان در اصفهان

مدت زمان یادگیری سئو

چهارشنبه, ۷ دی ۱۴۰۱، ۰۵:۰۵ ب.ظ

سئو چیست ؟

سئو (SEO) مخفف Search Engine Optimization و به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. پروسه بهینه سازی سایت از سه فعالیت تشکیل شده که اصطلاحا آن را مثلث طلائی سئو می نامند. این مثلث از سه ضلع سئو تکنیکال، محتوا و لینک سازی تشکیل یافته است.

سئو تکنیکال یعنی طراحی و اجرای وب سایت ها مطابق با استاندارهای سئو، محتوا نیز به معنای نگارش محتوای مورد نیاز کاربران است و لینک سازی نیز تمامی اقدامات برای افزایش کمیت و کیفیت لینک های ورودی به یک وبسایت است.

شما میتوانید سئوی سایت خود را به تیم حرفه ای سئو سایت در اصفهان کارینووب بسپارید! توجه داشته باشید برای سئو کار شدن نیاز نیست در هر سه این فعالیت ها متخصص باشید، زیرا روند کاری چند سال اخیر به صورت تیمی بوده و اعضای تیم با تخصص در یک فعالیت با سایرین در پروژه همکاری میکنند.

چه مدت طول میکشد تا سئو را یاد بگیریم؟

[caption id="attachment_2869" align="aligncenter" width="1378"]چه مدت طول میکشد تا سئو را یاد بگیریم؟ چه مدت طول میکشد تا سئو را یاد بگیریم؟[/caption]

 

به طور کلی جواب این سوال به چند عامل وابسته است. از جمله هدف شما از یادگیری سئو، زمانی که برای یادگیری آن در نظر گرفته اید، منابع و روش هایی که از آن ها سئو را می آموزید.

هدف و زمانی که برای یادگیری در نظر گرفته اید را معمولا طبق مسائل شخصی خود تنظیم نموده اید ولی روش های یادگیری سئو غالبا از 3 روش : مطالعه شخصی، کار آموزی و ثبت نام در دوره های آموزشی انجام پذیر است که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند و در مدت زمان مشخصی شما را به یک سطحی از مهارت در سئو میرسانند.

اما اگر بخواهیم یک جواب مختصر و مفید به این سوال بدهیم معمولا بین 4 تا 6 ماه برای یادگیری سئو در سطح متوسط رو به بالا باید زمان بگذارید. همچنین به جای یادگیری سئو میتوانید از شرکت های معتبر مثل سئو سایت در اصفهان کارینووب کمک بگیرید.

روش های مختلف یادگیری سئو

[caption id="attachment_2870" align="aligncenter" width="1080"]روش های مختلف یادگیری سئو روش های مختلف یادگیری سئو[/caption]

 

یادگیری سئو با مطالعه شخصی

این اولین روشی است که ممکن است به ذهن هرکسی برسد. زیرا با وجود منابع مطالعاتی فراوان و آموزش های سمعی و بصری رایگان در اینترنت این کار راحت به نظر میرسد.

شما میتوانید با جستجو در منابع فارسی و انگلیسی سئو را بیاموزید. اما باید بدانید که این کار زمان زیادی از شما میگیرد، حداقل یک سال ! چون مطالب ارائه شده در اینترنت پراکنده هستند و معمولا منابع رایگان تمام فنون را به شما آموزش نمیدهند.

چون برای آن ها توجیه اقتصادی ندارد. با این حال شما میتوانید به سایت های خارجی مثل Semure و Moz و سایت های معتبر ایرانی مثل کارینووب مراجعه کنید.

 ثبت نام در دوره های آموزشی سئو

این بهترین راه آموزش سئو است. زیرا تمامی مطالب مورد نیاز بصورت طبقه بندی شده در اختیار شما قرار میگیرد و مدت زمان یادگیری مهارت سئو شما به 3 الی 6 ماه کاهش پیدا میکند.

از طرفی با شرکت در دوره ی آموزشی و پرداخت هزینه، متولی آموزشی مربوطه موظف به پشتیبانی و رفع اشکال شماست.

بنابر هیچ سوال شما بی جواب نخواهد ماند. امروزه با برگزاری دوره های آنلاین، زحمت شرکت در دوره های آموزشی کم شده است. شما میتوانید به سایت های معتبری مثل کارینووب مراجعه کرده و از آموزش های آن بهره مند شوید.

یادگیری سئو با کار آموزی

شاید ترجیح بعضی از افراد این باشد که بجای آموزش مفاهیم تئوری وارد محیط کار شوند و مستقیما در محیط عملی و بر روی پروژه ها مهارت سئو را آموزش یابند.

اما برای کارآموزی هم باید از قبل با بعضی از مفاهیم آشنا باشید و زمانی را برای آموزش خود اختصاص داشته باشید.

همچنین فراموش نکنید که کارآموزی بدون حقوق و آورده مالی است و غالبا محیط غنی یادگیری که در ذهن فرد وجود دارد با محیط واقعی کار متفاوت است و اکثر شرکت ها برای کم کردن هزینه ها و استخدام نکردن کارمند اقدام به جذب کارآموز میکنند. از این شرکت های سئو سایت در اصفهان هم کم نیستند!

بهترین و کارآمدترین روش آموزش سئو چیست؟

[caption id="attachment_2871" align="aligncenter" width="2560"]بهترین و کارآمدترین روش آموزش سئو چیست؟ بهترین و کارآمدترین روش آموزش سئو چیست؟[/caption]

 

بهترین روش آموزش سئو در واقع ترکیب از روش های بالا است.

اینکه شما با یک دوره ی آموزشی شروع به یادگیری کنید و در کنار آن مدام مطالعات آزاد نیز داشته باشید زیرا حوزه ی سئو با بروزرسانی گوگل همواره درحال آپدیت شدن است و همچنین برای اجرای عملی دانش آموخته شده نیز به کارآموزی مشغول شوید.

زیرا سئو فقط یادگیری تئوری مفاهیم نیست و بخش مهم آن اجرای مفاهیم بر بستر وبسایت است. توجه داشته باشید اگر وبسایت کاری یا شخصی دارید و نگران سئوی آن هستید میتوانید به جای صرف زمان و هزینه برای یادگیری سئو، این کار را به متخصصان با تجربه ی این کار بسپارید که البته کم هم نیستند که از جمله آن تیم کارینو وب می باشد.

برای سئو سایت در اصفهان کارینووب قطعا بهترین و رضایت بخش ترین انتخاب شما خواهد شد.

تقسیم بندی دوره های آموزشی سئو بر اساس هدف و زمان

طبق زمانی که برای یادگیری در نظر گرفته اید و هدف شما از یادگیری، میتوان سه دوره ی آموزشی سئو را پیش بینی کرد:

دوره مبتدی آموزش سئو

به طور معمول در چند جلسه یا یک هفته این دوره برگزار میشود. مطالب آموزشی این دوره مختصر و کلی هستند و باتوجه به گستردگی حوزه ی سئو شما باید از این مطالب بعنوان سرنخ و راهنما استفاده کنید و در ارتقاء دانش و مهارت سئوی خود بکوشید.

چون پر واضح است که زمان یادگیری بالاتر مساوی با مهارت بالاتر و در نتیجه درآمد و جایگاه شغلی بهتر است.

دوره متوسط آموزش سئو

در این دوره اغلب کاربرد ابزارهای سئو مطرح میشود و کار با آن ها آموزش داده میشود. بالطبع چون تعدا ابزارها بالاست و مفاهیم فقط تئوری نیستند و باید عملی پیاده سازی شوند، زمان بیشتری از دوره ی مبتدی صرف خواهد شد. پیش بینی زمان این دوره 3 هفته تا یک ماه است که زمان رفع اشکال نیز در نظر گرفته شده است.

 دوره پیشرفته آموزش سئو

این دوره زمان بسیار بیشتری از دوره های قبل میطلبد. زیرا باید مباحث سئو را دقیق و گسترده یاد بگیرید. علاوه بر این باید با زبان های طراحی و برنامه نویسی وبسایت آشنایی داشته باشید. چون بعنوان یک متخصص سئو باید از ساختار سایت آگاهی داشته باشید تا بتوانید درمورد مسائل کلی آن اظهار نظر کنید و همچنین با تیم برنامه نویسی همکاری نمایید. پیش بینی زمان دوره پیشرفته 3 تا 6 ماه است. تیم سئو در اصفهان کارینووب در سطح پیشرفته سئوی وبسایت شما را انجام خواهد داد.
بعنوان نکته ی آخر در آموزش سئو، باید به اندازه ی کافی علاقه و اشتیاق و پشتکار در آموزش سئو صرف نمایید تا به موفقیت برسید.

منیع خبر کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۰۷
سعید غفاریان

آموزش سئو

یادگیری سئو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی