کارینووب|طراحی سایت|سئو سایت اصفهان

شرکت کارینووب طراحی سایت در اصفهان همراه با سئو حرفه ای با بهترین قیمت را ارائه می دهد

کارینووب|طراحی سایت|سئو سایت اصفهان

شرکت کارینووب طراحی سایت در اصفهان همراه با سئو حرفه ای با بهترین قیمت را ارائه می دهد

آژانس دیجیتال مارکتینک کارینووب
شرکت توسعه نرم افزار رویش با نام تجاری کارینووب با تیم مجرب و متخصص خود سال هاست در زمینه سیستم های نرم افزاری فعالیت گسترده ای دارد که این امر سبب گشت تا این شرکت در شاخه های مختلف این فضا قدم های موثری بردارد نمونه کاهای متفاوت و متمایز ما حاکی این مطلب می باشد.
خدمات کارینووب:
طراحی سایت وردپرس
طراحی سایت کارینووب
سفارش طراحی سایت
قسمت سئو اصفهان
سئو ماهانه در اصفهان
سفارش سئو در اصفهان
طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت اصفهان
طراحی سایت ارزان در اصفهان

آشنایی با Framework و کارایی آن درطراحی سایت

چهارشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۰۱ ق.ظ

  

به عنوان یک برنامه نویس، وقتی ابزارهایی دارید که برای کمک به پروژه هایتان طراحی شده اند، دیگر نیازی به شروع از صفر ندارید. فریم‌ورک‌ها نرم‌افزارهایی هستند که توسعه‌دهندگان برای ساخت اپلیکیشن‌ها از آن استفاده می‌کنند.  NET Framework. (خوانده شود دات نِت فریمورک) یک نرم افزار فریمورک (چارچوب کاری) است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده می شود و به طور اختصاصی بر روی سیستم عامل های شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز نصب می شود. این فریمورک شامل تعداد بسیار زیادی از کتابخانه هاست که از این کتابخانه ها به عنوان (FCL (Framework Class Library نیز یاد می شود. NET Framework. در واقع تکنولوژی ست که برنامه های نسل بعدی را ساخته ، اجرا و پشتیبانی می کند. همان طور که در بالا اشاره شد .NET Framework از زبان مشترک و کتابخانه ی دات نت فریمورک در هنگام اجرا تشکیل گشته است. شما می توانید در هنگام اجرا به عنوان یک عامل که مدیریت کد را در زمان اجرا ویا ارائه خدمات پایه ای مثل سازمان دهی و مدیریت حافظه، مدیریت موضوع ها و کنترل از راه دور را بر عهده دارد فکر کنید. کد های امنیتی نقش به سزایی را در امنیت بازی می کنند در واقع معنا و مفهوم مدیریت کد یک اصل اساسی در زمان Runtime و اجرا می باشد. این کد ها که ران تایم را هدف قرار داده اند کد های به عنوان کد های مدیریتی شناخته می شوند.کلاس کتابخانه مجموعه ای شی گرا و جامع است که با استفاده از ان می توان به تولید وتوسعه بسیاری رنامه های کاربردی از قبیل traditional command-line یا خط فرمان سنتی و یا graphical user interface رابط گرافیکی کاربر بپردازید.این برنامه های کاربردی از اخرین نواوری های ارائه شده توسط ASP.NET مانند Web Forms و وب سرور های XML کار میکنند.

فریم ورک (Framework) و برنامه نویسی

قبل از تعریف Framework و چارچوب مقدماتی بر فریم ورک ها نیاز است با توضیح اینکه برنامه نویسی چیست شروع کنیم.
شکی نیست که هر برنامه نویسی به دنبال روش های حرفه ای توسعه نرم افزار می گردد و در تلاش است که هر روز کد هایی استاندارد تر و با قابلیت خوانایی بیشتری بنویسد، اما حرفه ای بودن راحت نیست و مشکلات بسیاری در این مسیر وجود دارد.
هر مشکلی که در توسعه نرم افزار بوجود می آید قطعا راه حلی دارد و چقدر جذاب است که همیشه در اطرافتان برنامه نویسان حرفه ای و با تجربه ای داشته باشید تا مشکلاتتان را با آن ها در میان بگذارید و بهترین روش های حل مشکل برنامه نویسی را به شما نشان دهند، مشکلاتی که آن ها قبلا با آن روبرو شده اند و راه حل آن را می دانند. اگر بدانید که دقیقا فریم ورک چیست و چه مزایایی دارد در میابید که با استفاده از فریم ورک، وارد این مسیر شده اید.

مزایای استفاده از فریم‌ورک در برنامه‌نویسی

البته، باید اشاره کرد که در دنیای زبان‌های کامپیوتری بسیاری از فریم‌ورک‌ها وجود دارند که شاید بعضی از آن‌ها زیاد مورد توجه متخصصان قرار نگیرند. با این حال، با نگاهی به فهرست ابزارهای توسعه می‌توان فریم‌ورک‌هایی را مشاهده کرد که به بخش جدایی ناپذیر توسعه کدها تبدیل شده‌ است.همین رایگان بودن و امکان همکاری در توسعه ابزارها منجر به محبوبیت و پیشرفت روز افزون آن‌ها شده است.

در ادامه می‌توانید مزایای بیشتر استفاده از فریم‌ورک در برنامه‌نویسی را مشاهده کنید:

  • امکان کدنویسی آسان‌تر و سریع‌تر
  • امنیت بهتر برای کدها
  • امکان توسعه نرم افزارهای حرفه‌ای و پیشرفته
  • قابلیت استفاده از دیزاین پترن‌ها و توسعه بر اساس آن‌ها
  • وجود پشتیبانی قدرتمند برای فریم‌ورک‌ها و راهنماهای جامع و کامل
  • جلوگیری از تکرار کدها و اتلاف در زمان
  • وجود قابلیت تغییر و توسعه فریم‌ورک‌ها و افزودن امکانات جدید به آن‌ها

 

انواع فریم ورک ها در ادامه مطلب بخوانید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی