کارینووب|طراحی سایت|سئو سایت اصفهان

شرکت کارینووب طراحی سایت در اصفهان همراه با سئو حرفه ای با بهترین قیمت را ارائه می دهد

کارینووب|طراحی سایت|سئو سایت اصفهان

شرکت کارینووب طراحی سایت در اصفهان همراه با سئو حرفه ای با بهترین قیمت را ارائه می دهد

آژانس دیجیتال مارکتینک کارینووب
شرکت توسعه نرم افزار رویش با نام تجاری کارینووب با تیم مجرب و متخصص خود سال هاست در زمینه سیستم های نرم افزاری فعالیت گسترده ای دارد که این امر سبب گشت تا این شرکت در شاخه های مختلف این فضا قدم های موثری بردارد نمونه کاهای متفاوت و متمایز ما حاکی این مطلب می باشد.
خدمات کارینووب:
طراحی سایت وردپرس
طراحی سایت کارینووب
سفارش طراحی سایت
قسمت سئو اصفهان
سئو ماهانه در اصفهان
سفارش سئو در اصفهان
طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت اصفهان
طراحی سایت ارزان در اصفهان

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

 اگر شما هم در فضای مجازی و اینترنت فعال هستید حتما با واژه های سئو، کارشناس سئو و مدیر سئو آشنا هستید.
همه ی این واژه ها مربوط به همان کلمه ی اول یعنی سئو می باشند که هرکدام کارهای مهمی را در این زمینه انجام می دهند.
در ادامه قرار است درباره ی یکی از این واژه ها یعنی مدیر سئو صحبت کنیم.
هم چنین درباره ی وظایف آن و درآمد مدیر سئو نیز بیش تر خواهیم دانست.

مدیر سئو کیست؟

تعریف های زیادی در دنیا برای این شغل وجود دارد. اما مدیر سئو فردی است که محتوا ها را مدیریت می کند. هم چنین وظیفه ی برنامه ریزی برای انجام تولید محتوا، مشخص کردن استراتژی ها و نظارت بر فعالیت های گروه سئو را نیز بر عهده دارد.
به طور کلی می توان گفت که تمام فعالیت های یک مدیر سئو باید به این منجر شود که رتبه ی یک سایت در گوگل ارتقا یابد و هم چنین ترافیک سایت نیز بالا رود.

وظایف یک مدیر سئو چیست؟

وظایف یک مدیر سئو چیست؟

وظایف یک مدیر سئو چیست؟

در بالا به چند مورد از وظایف مدیر سئو اشاره شد. اما وظایف مدیر سئو بسیار بیش تر از این هاست!
وظایف یک مدیر سئو به شرح زیر است:

  1. مهارت داشتن در تحلیل کردن فعالیت های انجام شده

    یک مدیر سئو باید توانایی تحلیل فعالیت های انجام شده در گروه سئوی خود را داشته باشد.
    در گروه سئو تمام افراد سعی بر این دارند که با فعالیت های خود رتبه ی سایت را در گوگل ارتقا بخشند. مدیر سئو باید بتواند که تمام فعالیت ها را دائما بررسی کند و از آن ها گزارش تهیه کند تا بر اساس نتایج، بهترین تصمیمات را بگیرد.
    یک مدیر سئو باید به میزان پیش رفت یا پس رفت کار کاملا واقف باشد.

  2.  توانایی مدیریت و رهبری

    یک مدیر سئو باید توانایی مدیریت بالایی داشته باشد. زمانی که یک گروه باهم مشغول به کار باشند ممکن است در بین کار به مشکلاتی بر بخورند. به همین دلیل به یک مدیر احتیاج دارند تا آن ها در مسیر هدایت کند و بتواند مشکلات را کنترل کرده و آن ها را حل کند.

  3.  به روز بودن و بالا بودن سطح آگاهی

    یک مدیر سئو باید دائما اطلاعات خود را به روز کند و از تمام مقالات، تئوری ها و الگوریتم های فضای مجازی باخبر باشد.

  4. تعیین استراتژی ها

    یک مدیر سئو باید بتواند استراتژی ها را تعیین کند.
    این که تمرکز تیم روی چه بخشی از سئوی سایت باشد را، مدیر سئو ی مجموعه با توجه به صلاح دید خود مشخص می کند.

  5. توانایی تقسیم وظایف و تعامل با کارکنان

    یک مدیر سئو باید بتواند با توجه به مهارت های هر شخص در گروه ، وظایف را در یک پروژه به درستی تقسیم کند. تقسیم وظایف باید به شکلی انجام شود که در نهایت تیم با کم ترین اتلاف زمان به فعالیت خودش ادامه بدهد.

  6. توانایی در تصمیم گیری

    یک مدیر سئو باید بتواند که در همه ی لحظات علی الخصوص لحظات حساس و مهم، سریع ترین و بهترین تصمیم را بگیرد و آن را اجرایی کند. البته باید توانایی مشورت گرفتن با بقیه ی افراد را داشته باشند و یک رای عمل نکنند!

  7. توانایی حل مشکلات سئو

    یک مدیر سئو باید بتواند که مشکلات سئو را در صورت به وجود آمدن، رفع کند. حال بعد از پیدا شدن مشکلات ممکن است خودش اقدام به رفع کند یا آن را به واحد مربوط در تیم سئو ارسال کرده و از آنها بخواهد مشکل را تا زمان معینی حل کنند.

  8. توانایی آنالیز داده ها

    یک مدیر سئو باید بتواند از داده‌های ترافیک وبسایت که از ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس استخراج می شوند، بهترین انالیز را انجام دهد، نقاط قوت و ضعف را بشناسد و سعی کند با یک برنامه ریزی مناسب آن هارا بهبود بخشد.

  9. توانایی آموزش دادن

    وظیفه ی مدیر سئو این است که مشخص کند هر نیرو قرار است به چه طریق مهارت های لازم را آموزش ببیند. ممکن است مدیر سئو برای یادگیری نیروها اقدام به استفاده از دوره های آموزشی کند یا ممکن است نیروها را برای کسب تجربه به شکل کارآموزی در کنار دیگر متخصصان تیم قرار بدهد.

 

مهارت های یک مدیر سئو چیست؟

مهارت های یک مدیر سئو چیست؟

مهارت های یک مدیر سئو چیست؟

مدیر سئو باید مهارت های زیادی را دارا باشد. مهارت های یک مدیر سئو به شرح زیر است:

  • داشتن خلاقیت بالا
  •  مهارت در رهبری
  •  مهارت در مدیریت
  •  مهارت در هندل کردن شرایط
  •  مهارت در تصمیم گیری
  •  مهارت در ارائه دادن محتوا
  • مهارت در کار با ابزار
  • شناختن بازار تبلیغات
  •  توانایی پایه در طراحی سایت
  • مهارت و خلاقیت در تولید محتوا
  • دانستن زبان انگلیسی که مطرح ترین زبان دنیاست و تمام مقالات جدید به این زبان می باشد.

یک مدیر سئو باید تمام این مهارت ها را داشته باشد و هم چنین از عهده ی وظایفی که در بالا گفته شد به خوبی برآید. اگر شما به چنین متخصصی نیاز دارید یا سئو سایت در اصفهان می خواهید می توانید به سایت کارینووب مراجعه نمایید و از خدمات سئوسایت بهره ببرید.

درآمد یک مدیر سئو چه قدر است؟

درآمد یک مدیر سئو چه قدر است؟

درآمد یک مدیر سئو چه قدر است؟

در امد یک مدیر سئو در کشور های اروپایی نرخ بالایی دارد به طور مثال در استرالیا سالانه ۸۴۲۵۶ ، در کانادا ۶۸۰۰۰ دلار سالانه، در چین حدود ۱۴۰۰۰۰ ین ، در آلمان ۵۳۰۰۰ دلار، در روسیه ۶۷۰۰۰۰ روبل ، در فرانسه ۴۰۰۰۰ دلار و در آمریکا سالانه ۶۰۰۰۰ دلار می باشد که بسیار در آمد های خوبی محسوب می شوند!

اما در ایران رقم درآمد یک متخصص سئو زیاد بالا نیست و با توجه به حرفه ی آن می تواند بالاتر باشد. در ایران یک مدیر سئو میانگین ۱۰ میلیون دریافت می کند. البته این یک رقم میانگین است و ممکن است فردی ۲ تا ۳ میلیون دریافت کند و فردی بالاتر از ۱۰ را حقوق بگیرد!

بنابراین میزان حقوق یک مدیر سئو بستگی به مکان و نوع شغل ان بستگی دارد. یعنی مدیر سئوی یک شرکت می تواند رقم متفاوتی با مدیر سئوی شرکت دیگر داشته باشد. هم چنین ممکن است یک مدیر سئو فریلنسری کار کند و ممکن است یک مدیر سئو تحت یک شرکت فعالیت خود را انجام دهد.
اکنون اگر شما نیازمند یک سئوسایت و یا طراحی سایت هستید می توانید به سایت کارینووب مراجعه کرده و انواع خدمات سئو و… را در کیفیت بالا دریافت نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۰۱ ، ۱۰:۲۹
سعید غفاریان

 سئو چیست ؟

سئو (SEO) مخفف Search Engine Optimization و به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. پروسه بهینه سازی سایت از سه فعالیت تشکیل شده که اصطلاحا آن را مثلث طلائی سئو می نامند. این مثلث از سه ضلع سئو تکنیکال، محتوا و لینک سازی تشکیل یافته است.

سئو تکنیکال یعنی طراحی و اجرای وب سایت ها مطابق با استاندارهای سئو، محتوا نیز به معنای نگارش محتوای مورد نیاز کاربران است و لینک سازی نیز تمامی اقدامات برای افزایش کمیت و کیفیت لینک های ورودی به یک وبسایت است.

شما میتوانید سئوی سایت خود را به تیم حرفه ای سئو سایت در اصفهان کارینووب بسپارید! توجه داشته باشید برای سئو کار شدن نیاز نیست در هر سه این فعالیت ها متخصص باشید، زیرا روند کاری چند سال اخیر به صورت تیمی بوده و اعضای تیم با تخصص در یک فعالیت با سایرین در پروژه همکاری میکنند.

چه مدت طول میکشد تا سئو را یاد بگیریم؟

چه مدت طول میکشد تا سئو را یاد بگیریم؟

چه مدت طول میکشد تا سئو را یاد بگیریم؟

 

به طور کلی جواب این سوال به چند عامل وابسته است. از جمله هدف شما از یادگیری سئو، زمانی که برای یادگیری آن در نظر گرفته اید، منابع و روش هایی که از آن ها سئو را می آموزید.

هدف و زمانی که برای یادگیری در نظر گرفته اید را معمولا طبق مسائل شخصی خود تنظیم نموده اید ولی روش های یادگیری سئو غالبا از ۳ روش : مطالعه شخصی، کار آموزی و ثبت نام در دوره های آموزشی انجام پذیر است که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند و در مدت زمان مشخصی شما را به یک سطحی از مهارت در سئو میرسانند.

اما اگر بخواهیم یک جواب مختصر و مفید به این سوال بدهیم معمولا بین ۴ تا ۶ ماه برای یادگیری سئو در سطح متوسط رو به بالا باید زمان بگذارید. همچنین به جای یادگیری سئو میتوانید از شرکت های معتبر مثل سئو سایت در اصفهان کارینووب کمک بگیرید.

روش های مختلف یادگیری سئو

روش های مختلف یادگیری سئو

روش های مختلف یادگیری سئو

 

یادگیری سئو با مطالعه شخصی

این اولین روشی است که ممکن است به ذهن هرکسی برسد. زیرا با وجود منابع مطالعاتی فراوان و آموزش های سمعی و بصری رایگان در اینترنت این کار راحت به نظر میرسد.

شما میتوانید با جستجو در منابع فارسی و انگلیسی سئو را بیاموزید. اما باید بدانید که این کار زمان زیادی از شما میگیرد، حداقل یک سال ! چون مطالب ارائه شده در اینترنت پراکنده هستند و معمولا منابع رایگان تمام فنون را به شما آموزش نمیدهند.

چون برای آن ها توجیه اقتصادی ندارد. با این حال شما میتوانید به سایت های خارجی مثل Semure و Moz و سایت های معتبر ایرانی مثل کارینووب مراجعه کنید.

 ثبت نام در دوره های آموزشی سئو

این بهترین راه آموزش سئو است. زیرا تمامی مطالب مورد نیاز بصورت طبقه بندی شده در اختیار شما قرار میگیرد و مدت زمان یادگیری مهارت سئو شما به ۳ الی ۶ ماه کاهش پیدا میکند.

از طرفی با شرکت در دوره ی آموزشی و پرداخت هزینه، متولی آموزشی مربوطه موظف به پشتیبانی و رفع اشکال شماست.

بنابر هیچ سوال شما بی جواب نخواهد ماند. امروزه با برگزاری دوره های آنلاین، زحمت شرکت در دوره های آموزشی کم شده است. شما میتوانید به سایت های معتبری مثل کارینووب مراجعه کرده و از آموزش های آن بهره مند شوید.

یادگیری سئو با کار آموزی

شاید ترجیح بعضی از افراد این باشد که بجای آموزش مفاهیم تئوری وارد محیط کار شوند و مستقیما در محیط عملی و بر روی پروژه ها مهارت سئو را آموزش یابند.

اما برای کارآموزی هم باید از قبل با بعضی از مفاهیم آشنا باشید و زمانی را برای آموزش خود اختصاص داشته باشید.

همچنین فراموش نکنید که کارآموزی بدون حقوق و آورده مالی است و غالبا محیط غنی یادگیری که در ذهن فرد وجود دارد با محیط واقعی کار متفاوت است و اکثر شرکت ها برای کم کردن هزینه ها و استخدام نکردن کارمند اقدام به جذب کارآموز میکنند. از این شرکت های سئو سایت در اصفهان هم کم نیستند!

بهترین و کارآمدترین روش آموزش سئو چیست؟

بهترین و کارآمدترین روش آموزش سئو چیست؟

بهترین و کارآمدترین روش آموزش سئو چیست؟

 

بهترین روش آموزش سئو در واقع ترکیب از روش های بالا است.

اینکه شما با یک دوره ی آموزشی شروع به یادگیری کنید و در کنار آن مدام مطالعات آزاد نیز داشته باشید زیرا حوزه ی سئو با بروزرسانی گوگل همواره درحال آپدیت شدن است و همچنین برای اجرای عملی دانش آموخته شده نیز به کارآموزی مشغول شوید.

زیرا سئو فقط یادگیری تئوری مفاهیم نیست و بخش مهم آن اجرای مفاهیم بر بستر وبسایت است. توجه داشته باشید اگر وبسایت کاری یا شخصی دارید و نگران سئوی آن هستید میتوانید به جای صرف زمان و هزینه برای یادگیری سئو، این کار را به متخصصان با تجربه ی این کار بسپارید که البته کم هم نیستند که از جمله آن تیم کارینو وب می باشد.

برای سئو سایت در اصفهان کارینووب قطعا بهترین و رضایت بخش ترین انتخاب شما خواهد شد.

تقسیم بندی دوره های آموزشی سئو بر اساس هدف و زمان

طبق زمانی که برای یادگیری در نظر گرفته اید و هدف شما از یادگیری، میتوان سه دوره ی آموزشی سئو را پیش بینی کرد:

دوره مبتدی آموزش سئو

به طور معمول در چند جلسه یا یک هفته این دوره برگزار میشود. مطالب آموزشی این دوره مختصر و کلی هستند و باتوجه به گستردگی حوزه ی سئو شما باید از این مطالب بعنوان سرنخ و راهنما استفاده کنید و در ارتقاء دانش و مهارت سئوی خود بکوشید.

چون پر واضح است که زمان یادگیری بالاتر مساوی با مهارت بالاتر و در نتیجه درآمد و جایگاه شغلی بهتر است.

دوره متوسط آموزش سئو

در این دوره اغلب کاربرد ابزارهای سئو مطرح میشود و کار با آن ها آموزش داده میشود. بالطبع چون تعدا ابزارها بالاست و مفاهیم فقط تئوری نیستند و باید عملی پیاده سازی شوند، زمان بیشتری از دوره ی مبتدی صرف خواهد شد. پیش بینی زمان این دوره ۳ هفته تا یک ماه است که زمان رفع اشکال نیز در نظر گرفته شده است.

 دوره پیشرفته آموزش سئو

این دوره زمان بسیار بیشتری از دوره های قبل میطلبد. زیرا باید مباحث سئو را دقیق و گسترده یاد بگیرید. علاوه بر این باید با زبان های طراحی و برنامه نویسی وبسایت آشنایی داشته باشید. چون بعنوان یک متخصص سئو باید از ساختار سایت آگاهی داشته باشید تا بتوانید درمورد مسائل کلی آن اظهار نظر کنید و همچنین با تیم برنامه نویسی همکاری نمایید. پیش بینی زمان دوره پیشرفته ۳ تا ۶ ماه است. تیم سئو در اصفهان کارینووب در سطح پیشرفته سئوی وبسایت شما را انجام خواهد داد.
بعنوان نکته ی آخر در آموزش سئو، باید به اندازه ی کافی علاقه و اشتیاق و پشتکار در آموزش سئو صرف نمایید تا به موفقیت برسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۰۱ ، ۱۰:۲۲
سعید غفاریان

 پیج آتوریتی Page Authority به چه معناست؟

پیج آتوریتی در واقع معیاری برای سنجیدن رتبه سایت می باشد. گوگل با توجه به اصول تعیین شده نمره ای از ۰ تا ۱۰۰به هر صفحه وب اختصاص میدهد. پیج آتوریتی میزان محبوبیت هر صفحه را در اینترنت مشخص میکند. این محبوبیت به عواملی مثل محتوا، نرخ بازدید مخاطبان و تعداد انتشار صفحه بستگی دارد.

چرا پیج آتوریتی مهم است؟

چرا پیج آتوریتی مهم است؟

چرا پیج آتوریتی مهم است؟

هر روز بیشتر از صد هزار صفحه وبسایت ساخته میشود که باهم برای دیده شدن رقابت میکنند. گوگل برای داوری عادلانه این رقابت تصمیم گرفت به وبسایت هایی ارزش بیشتری بدهد که دارای اعتبار یا آتوریتی بالاتری هستند.

اعتبار یا آتوریتی هر صفحه توسط فاکتورهای مختلفی تعیین میشود که اعتبار و کیفیت آن صفحه را در گوگل و موتورهای جستجو تعیین میکنند. یکی از فاکتورهای سئو تکنیکال پیج آتوریتی است.

روند پیج آتوریتی

به طور کلی این کار را در ابتدا سایت پیج رنک page rank بر عهده گرفت. بر این اساس این سایت به هر صفحه سایت نمره ای از ۱ تا ۱۰ میداد که نشانگر محبوبیت و اعتبار آن صفحه نزد بازدید کننده بود. بعد از گذشت چندی، گوگل رسما اعلام کرد که دیگر سایت پیج رنک را برای اعتباردهی سایت ها قبول ندارد.

با اعلام این تصمیم گوگل شرکت های زیادی تلاش کردند تا جایگزین پیج رنک شوند که شرکتMoz معتبرترین شرکت سئوی دنیا موفق شد اعتبارسنجی وبسایت ها را بر عهده بگیرد‌. شرکت Mozبرای تعیین اعتبار صفحات مفهومی به نام دامین آتوریتی را ابداع و استفاده کرد. دراین فرآیند هرچه نمره صفحه به ۱۰۰ نزدیکتر باشد، آن سایت محبوبیت و کیفیت و اعتبار بیشتری دارد.

دامین آتوریتی Domain Authority چیست؟

دامین آتوریتی که به اختصار DA نامیده میشود پارامتر معرفی شده شرکت Moz برای تحلیل و آنالیز سایت است، که اعتبار و قدرت دامنه سایت را مورد بررسی قرار میدهد و نمره ای بین ۰ تا ۱۰۰ به آن میدهد.

البته توجه داشته باشید نمره دامین آتوریتی تنها معیار اعتبار سایت نیست و یک امتیاز نسبی است. گوگل برای سنجش کیفیت و محبوبیت سایت از ۲۰۰ فاکتور دیگر نیز بهره میجوید. در حقیقت امتیاز دامین آتوریتی به شما کمک میکند جایگاه سایت خود را میان انبوه سایت های دیگر بدانید و مسیر رشد خود را پیدا کنید.

تفاوت پیج آتوریتی و دامین آتوریتی

پیج آتوریتی اعتبار صفحه است و دامین آتوریتی اعتبار دامنه سایت است. در واقع دامین آتوریتی اعتبار کل سایت است. یعنی مجموع نمرات صفحات سایت و پیج آتوریتی نمره اختصاصی هر صفحه سایت است. به همین خاطر ممکن است نمرات پیج آتوریتی و دامین آتوریتی باهم متفاوت باشند. اما هر دوی آنها از ۱ تا ۱۰۰ نمره گذاری شده و توسط سایت Moz انجام میشوند.

امتیاز PAو Da چگونه حساب میشود؟

هر دوی آن ها با فرمول تقریبا یکسانی محاسبه میشوند و مدام در حال تغییر و بروز رسانی هستند.فرمول محاسبه شامل یک نمودار دقیق لوگاریتمی است که در آن رسیدن از نمرات پایین تر به بالاتر راحت تر است از رسیدن نمرات بالا به بالاتر. مثلا از نمره ۲۰به ۳۰خیلی راحت تر میتوان رسید تا از نمره ۷۰ به ۸۰. همین علت باعث سخت شدن ادامه مسیر رشد سایت میشود.

عوامل موثر در امتیاز دهی پیج آتوریتی

عوامل موثر در امتیاز دهی پیج آتوریتی

عوامل موثر در امتیاز دهی پیج آتوریتی

عوامل زیادی در امتیازدهی پیج آتوریتی موثر هستند اما در اینجا مواردی که از همه بیشتر اهمیت دارند را بررسی می کنیم تا با بهبود این موارد در وب سایت خود و یا وب سایت کارفرمایان بتوانید امتیاز پیج آتوریتی را بالا ببرید و از لذت بالا بودن سایت های خود لذت ببرید.

کیفیت و تعداد بک لینک ها

بک لینک های سایت تا حد زیادی به دامین آتوریتی ارتباط دارند.پس با بهره از بک لینک ها میتوانید امتیاز سایت خود را بالا ببرید. اما فقط به فکر بالابردن تعداد بک لینک ها نباشید باید در مورد آن ها تحقیق و بررسی کنید و مطمئن شوید که گوگل آن ها را معتبر میداند. وقتی که از یک سایت قدیمی و معتبر به سایت خود بک لینک میدهید، گوگل استنباط میکند که چون یک سایت معتبر به شما بک لینک داده شده پس سایت شما هم معتبر است بدین ترتیب ارزش سایت شما نزد گوگل بالا خواهد رفت.

سیگنال های شبکه های اجتماعی

دریافت سیگنال‌های مثبت از طرف شبکه‌های اجتماعی، برند منشن به وسیله کاربران شما در فضای مجازی و سرچ اسم شما به وسیله افراد زیادی از مخاطبان و قدمت دار بودن دامنه که باعث شانس بیشتر شما در دریافت امتیاز دامین آتوریتی میشود‌.

جستجوی نام برند در گوگل

هرچه جستجوی اسم شما در گوگل بیشتر باشد، مسلما اعتبار شما در گوگل بالاتر خواهد رفت و امتیاز دامین آتوریتی شما تغییر خواهد کرد. شاید کاربران جستجوی نام شما در گوگل را زیاد انجام ندهند اما شما از اهمیت آن غافل نشوید و هر چند وقت یکبار کاربران خود را از راه های مختلف تشویق به این کار کنید.

راه های موثر در افزایش دامین آتوریتی

از آنجایی که برای هر موردی از راه درست و اصولی آن پیش بروید تأثیر درست و به دور از جریمه شدن خواهد گذاشت، پس به شما روش های موثر و اصولی برای افزایش دامین آتوریتی را معرفی خواهیم کرد.

تولید محتوای ارزشمند و مفید

تولید محتوای ارزشمند و مفید

تولید محتوای ارزشمند و مفید

محتوایی که نیاز کاربر را رفع کند، برای او جذاب باشد و درگیرش کند، یک راه حل بسیار مناسب افزایش آتوریتی است. زیرا کاربران محتوای مفید را به بقیه معرفی میکنند و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک میگذارند. بدین ترتیب لینک های مفیدی به سایت شما داده خواهد شد که منجر به افزایش ترافیک و بازدید سایت میشود و این گونه امتیاز و اعتبار سایت شما در گوگل هم بالا خواهد رفت.

حضور فعال و موثر در شبکه های اجتماعی

امروزه در عصر ارتباطات و تکنولوژی، پیشرفت و گستردگی شبکه های اجتماعی روزبه روز زیادتر میشود و بالطبع در همه ی ابعاد زندگی مردم نیز وارد شده و آن ها را مشغول فضای مجازی نموده است. گوگل نیز از این مساله غافل نبوده و ضریب نفوذ و تاثیر این شبکه های مجازی اجتماعی را در سئو همزمان با رشد آن ها بیشتر خواهد کرد.

در حقیقت گوگل به سیگنال های حقیقی که کاربران شبکه های اجتماعی میفرستد توجه کرده و آن ها را جهت بهینه سازی نمایش نتایج جستجوی کاربران، تحلیل میکند. به بیانی ساده تر، ساز و کار گوگل با شبکه های اجتماعی اینگونه است که وقتی در شبکه های اجتماعی حضور پیدا میکنید و محتوای مفید به اشتراک میگذارید میتوانید کاربران را به لینک سایت خود ارجاع دهید این یک امتیاز مثبت است.

همچنین وقتی محتوای شما در شبکه های اجتماعی باز نشر میشود نیز، گوگل آن را یک امتیاز مثبت به حساب می آورد. اما توجه داشته باشید که ورود و فعالیت در شبکه های اجتماعی به همین سادگی ها نیست و استراتژی خود را دارد و صرف لینک دادن برای شما امتیازی به ارمغان نخواهد آورد.

حذف لینک های شکسته و خراب

هر چند وقت یکبار لینک های سایت خود را چک کنید و لینک های خراب و شکسته را حذف کنید. زیرا وجود لینک های مخرب امتیاز منفی برای سایت خواهد داشت. همانطور که لینک های معتبر امتیاز مفید به همراه خواهد داشت.

طراحی سایت یوزر فرندلی یا کاربر پسند

طراحی و جذابیت بصری به همان اندازه محتوا مهم است. زیرا در نگاه اول ظاهر سایت، رنگبندی و سازماندهی آن است که توجه مخاطب را جلب میکند و او را مجاب میکند که در سایت وقت صرف کند و به دنبال محتوا باشد و سپس محتوا را اشتراک گذاری کند.پس باید برای طراحی و جذابیت ظاهری سایت هم هزینه و وقت صرف کرد. زیرا در جای خود باعث افزایش امتیاز سایت خواهد شد.

بهبود وضعیت لینک دهی داخلی

علاوه بر لینک سازی خارجی باید به لینک های داخلی هم توجه کنید. لینک سازی داخلی از جمله کارهایی است که با آن میتوانید دامین آتوریتی سایت خود افزایش دهید.

چگونه آتوریتی صفحه و دامین را مشاهده کنیم؟

ابزارهایی مثل CheckMoz و Seo Review Tools برای این کار عرضه شده است که با معیارهای شبیه سایت ماز امتیاز سایت را میسنجند. همچنین میتوانید در سایت ماز برای دیدن دامین آتوریتی و پیج آتوریتی ابتدا وارد پنل خود شوید، سپس لینکی که میخواهید امتیاز آن را بدانید، وارد کنید. آتوریتی مربوط به آن لینک را نشان میدهد.

سخن پایانی …

در این مقاله سعی کردیم با زبانی ساده پیج آتوریتی را به شما توضیح دهیم. همچنین عوامل موثر در عملکرد صحیح دامین آتوریتی را توضیح دادیم.

با راهکاریی سازنده به شما نشان دادیم که میتوان دامین آتوریتی را  افزایش داد. اگر در این زمینه باز هم سوالی دارید پایین همین مقاله با ما در ارتباط باشید و اگر تجربه و تیریک جدیدی به دست آورده اید با ما به اشتراک بگذارید تا ما نیز از شما یاد بگیریم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۰۱ ، ۱۳:۵۹
سعید غفاریان