کارینووب|طراحی سایت|سئو سایت اصفهان

شرکت کارینووب طراحی سایت در اصفهان همراه با سئو حرفه ای با بهترین قیمت را ارائه می دهد

کارینووب|طراحی سایت|سئو سایت اصفهان

شرکت کارینووب طراحی سایت در اصفهان همراه با سئو حرفه ای با بهترین قیمت را ارائه می دهد

آژانس دیجیتال مارکتینک کارینووب
شرکت توسعه نرم افزار رویش با نام تجاری کارینووب با تیم مجرب و متخصص خود سال هاست در زمینه سیستم های نرم افزاری فعالیت گسترده ای دارد که این امر سبب گشت تا این شرکت در شاخه های مختلف این فضا قدم های موثری بردارد نمونه کاهای متفاوت و متمایز ما حاکی این مطلب می باشد.
خدمات کارینووب:
طراحی سایت وردپرس
طراحی سایت کارینووب
سفارش طراحی سایت
قسمت سئو اصفهان
سئو ماهانه در اصفهان
سفارش سئو در اصفهان
طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت اصفهان
طراحی سایت ارزان در اصفهان

بهینه سازی سایت

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۲۷ ب.ظ

 

کارینووب در سلسه آموزش های خود که در قالب آموزش قدم به قدم سئو آغاز کرده در این مقاله قصد دارد تا به بهینه سازی سایت بپردازد:

بهینه سازی سایت:

به طور کلی مراحل سئو شامل موارد زیر است:

قدم اول شروع سئو (طراحی سایت)    

خوب همه میدونیم که برای انجام سئو نیاز به سایت داریم که بعدا راجب طراحی سایت کامل توضیح میدیم

ولی فعلا ویژگی های سایت را به طور مختصر  جهت انجام شروع سئو بیان میکنیم

1- سرعت بالا و لود سریع

  • سرعت سایت یک عامل رتبه بندی است
  • سایت های سریع راحت تر خزیدن می شوند
  • سایت های بارگیری سریع نرخ تبدیل بالاتری دارند
  • نرخ گزاف گویی را کاهش می دهد
  • تجربه عمومی کاربر را بهبود می بخشد.

سرعت سایت یک عامل رتبه بندی است

گوگل بارها گفته است که یک سایت سریع به شما کمک می کند تا رتبه بهتری داشته باشید . حتی همین اواخر ، گوگل به اصطلاح "Speed ​​Update" را راه اندازی کرد که سرعت سایت را به یک عامل رتبه بندی برای جستجوهای تلفن همراه تبدیل می کند

Speed Update

2- ریسپانسیو بودن(در ابعاد موبایل و تبلت بی نقص باشه)

روشی برای طراحی وب است که باعث می شود صفحات وب در انواع دستگاه ها و اندازه پنجره یا صفحه نمایش از حداقل تا حداکثر اندازه نمایش به خوبی ارائه شوند.

3- آپتیمایز کردن کدها

بهینه سازی کد یا اصلاح کد برای بهبود کیفیت و کارایی کد است . یک برنامه ممکن است بهینه شود تا اندازه آن کوچکتر شود ، حافظه کمتری مصرف کند ، با سرعت بیشتری اجرا شود یا عملیات ورودی / خروجی کمتری انجام دهد.

4- عدم وجود صفحه 404

صفحه 404 یا صفحه خطا ، محتوایی است که کاربر هنگام تلاش برای دستیابی به یک صفحه موجود در وب سایت ما مشاهده می کند. این صفحه ای است که سرور شما وقتی نمی تواند URL درخواستی کاربر را پیدا کند ، نمایش می دهد.

خطاهای 404 مشکل ساز هستند زیرا موتورهای جستجو همچنان صفحاتی را که وجود ندارند جستجو و فهرست می کنند و در این زمان بهتر می توان به خزیدن صفحات موجود صرف کرد.

5- استفاده از url های معنی دار و کوتاه

URL (Uniform Resource Locator) که بیشتر به عنوان "آدرس وب" شناخته می شود ، مکان یک منبع (مانند یک صفحه وب) در اینترنت را مشخص می کند URL .همچنین نحوه بازیابی آن منبع را که به پروتکل نیز معروف است مانند HTTP ، HTTPS ،  FTP و غیره مشخص می کند.

URL  متنی است که توسط انسان قابل خواندن است و برای جایگزینی اعدادی (آدرس های IP) که کامپیوترها برای برقراری ارتباط با سرورها استفاده می کنند ، طراحی شده است. آنها همچنین ساختار پرونده را در وب سایت مشخص شده شناسایی می کنند URL شامل یک پروتکل ، نام دامنه و مسیر است 

رتبه بندی:

 URL ها یک عامل رتبه بندی هستند که موتورهای جستجو هنگام تعیین ارتباط یک صفحه یا منبع خاص با یک جستجو استفاده می کنند. در حالی که آنها به دامنه کلی خود اهمیت می دهند ، استفاده از کلمات کلیدی در یک URL همچنین می تواند به عنوان یک عامل رتبه بندی عمل کند .

6-متا تگ های لازم تعریف شود

برچسب های متا قطعه هایی از کد هستند که به موتورهای جستجو اطلاعات مهمی درباره صفحه وب شما ، از جمله نحوه نمایش آنها در نتایج جستجو ، می دهند. آنها همچنین به مرورگرهای وب می گویند که چگونه آن را برای بازدید کنندگان نمایش دهد. هر صفحه وب دارای برچسب متا است.

متا تگ

 چرا متا تگ برای سئو مهم است ؟

عناوین برای درک سریع کاربران از محتوای یک نتیجه و چرایی مرتبط بودن آن با درخواست آنها بسیار مهم است. این اغلب اطلاعات اصلی است که برای تصمیم گیری در مورد نتیجه گیری مورد استفاده قرار می گیرد ، بنابراین استفاده از عناوین با کیفیت بالا در صفحات وب مهم است.

متا تگ

7-در تمامی تصاویر تگ alt و title برابر با موضوع مربوطه قرارگیرد

ویژگی های Alt امکان وارد کردن توضیحات جایگزین در کد HTML برای هر تصویر در وب سایت را فراهم می کند.

توانایی موتورهای جستجو در تشخیص محتوای تصاویر هنوز محدود است ، به همین دلیل برای تعیین اینکه تصویر شامل چه چیزی است ، به توصیف جایگزین اعتماد می کنند. ویژگی alt می تواند بر محتوایی که موتورهای جستجو برای آن یک وب سایت مرتبط می دانند تأثیر بگذارد. در حالت ایده آل ، توضیحات جایگزین باید حاوی عباراتی باشد که وب سایت برای آنها بهینه شده است.

8-استفاده از اسکیما (schema) در جاهای مناسب

اسکیما یک پروژه مشترک بین گوگل و بینگ بود برای یکپارچه سازی ساختار های موجود در اینترنت و اسکیما زبان استانداردی است که برای موتورهای جستجو قابل فهم است.

موتورهای جستجوی برتر ، از جمله گوگل ، یاهو ، بینگ و یاندکس  برای اولین بار همکاری خود را برای ایجاد Schema آغاز کردند. پس از افزودن  Schema به صفحه وب ، توصیف پیشرفته ای ایجاد می کند (که معمولاً به عنوان قطعه غنی شناخته می شود) ، که در نتایج جستجو ظاهر می شود.

9-ایجاد سایت مپ

نقشه سایت نقشه ای از وب سایت شماست که به موتورهای جستجو کمک می کند تا تمام محتوای وب سایت شما را پیدا ،خزنده و نمایه سازی کنند. نقشه های سایت همچنین به موتورهای جستجو می گوید که کدام صفحه در سایت شما مهمترین است.

نکات:

  • حتما از SSL در سایت خود استفاده کنید. پس از آن مابقی url ها را به ://https ریدایرکت 301 کنید
  • رعایت نکات سئو داخلی مثل تگ h1 ، کلمات کلیدی، توضیحات یا description ، کیبرد ریسرچ ، لینک سازی داخلی
  • رعایت نکات سئو خارجی مانند لینک سازی خارجی و سوشال سیگنال
  • بررسی و آنالیز سایت با ابزار های موجود(در روزهای آینده ابزارهای مختلف بهتون معرفی میکنیم)

اگر قصد دارید بیشتر با بهینه سازی سایت آشنا شوید، سلسله مقاله های آموزشی ما را که در قالب آموزش قدم به قدم سئو در سایت کارینووب قرار دارد را از دست ندهید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی